amibo Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Har nettopp skaffet til meg en phenom 1055T men greia er det at ting har rett og slett blitt værre... Starta med en athlon 250 og da fungerte alt som det skulle ingen lagg eller noe, men nå etter jeg byttet den ut får jeg massive fps dropp når jeg spiller. Særlig når harrierene svever rundt og ac'en plaffer ned skudd, slik var det ikke med 250 da var det smooth hele veien. PCn kjørere på følgene: 5770 1gb, 4 gig cheap 1333mhz ram, MSI GF615M-P33 hovedkort, 500watts 80+ silver forsyning og win xp 64bit. Jeg får hele tiden meldinger når jeg startet opp at den har funnet ny hardware men har ikke drivere. så kansje å bytte til win7 og få oppdatert automatisk eller at win7 rett og slett er bedre for phenomen. Noen som har noen gode svar eller tanker rundt dette please let me know. Lenke til kommentar
Buzz76 Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Høres ut for meg at du trenger en BIOS oppdatering. Dersom CPU ikke støttes i BIOS, kjøres den ofte med lavere hastighet enn det den er god for. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Det høres ut som det det kan være noe problemer i BIOS ja. Hvis du får meldinger om at det er funnet ny hardware men ikke drivere så er det ikke CPU'en som det er noe problem med. Windows liker ikke alltid at man bytter hovedkomponenter i maskinen uten en ny installering. Jeg har samme CPU selv, og den fungerer helt gull. Windows XP er rimelig out of date, så jeg ville kjøpt Win 7 64-bit og kjørt en install ifra scratch. Husk at om du kjøper OEM, så kan du ikke installere det på et en harddisk som allerede inneholder et operativsystem. (Så vidt jeg vet) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå