Kranjcar Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Har en relativt stor prøve på mandag, der jeg må lese gjennom cirka 300 sider. Har lest igjennom alt dette èn gang, men husker nesten ikke en dritt av det jeg har lest. Noen som har gode tips til å huske det jeg leser? Lenke til kommentar
FooFighters93 Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Skriv VIKTIGE stikkord på ark, les dem høyt til deg selv ett par ganger. Etterhvert kan du få noen til og lese opp stikkordene, så må du si "sammenhengen" med ordene og hva spørsmålet kan være. Lenke til kommentar
ovstebo Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Også: For å prioritere tidsbruken, skriv ned kapitlene fra innholdsfortegnelsen. Ta så å prøv å skrive minst 5 gode stikkord for hvert kapittel. Start med å lese de kapitlene du klarte færrest stikkord fra, og jobb deg gjennom. Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 1. april 2011 Forfatter Del Skrevet 1. april 2011 Kva er temaet? Sveising, dreiing, arbeidsplaner innenfor sveis og spon, tekniske tjeneste, tegning og dokumentasjon etc. Altså produksjonsfag. Har begynt å lest og skrevet opp stikkord for hvert emne. Tror det funker bedre. Noen bedre tips? Men er helt sykt vanskelig å lære noe i hue, som man ikke har interesse for... Lenke til kommentar
IkKe123 Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Kva er temaet? Sveising, dreiing, arbeidsplaner innenfor sveis og spon, tekniske tjeneste, tegning og dokumentasjon etc. Altså produksjonsfag. Har begynt å lest og skrevet opp stikkord for hvert emne. Tror det funker bedre. Noen bedre tips? Men er helt sykt vanskelig å lære noe i hue, som man ikke har interesse for... ikke les alt på en gang, for da glemmer det du leste på starte. start med å lese 10 første sidene 5 ganger, så de 10 neste... ønsker deg lykke til;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå