XanderX Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Skrevet at jeg skulle slutte på studie mett Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Kvennfolket utsatte meg for den kjedeligste spøken i manns minne. Hun kom ropende inn på rommet i dag tidlig og påsto at det var ei mus på gangen, for så å flire Jeg derimot, ska teipe et bilde av trollface på baksiden av alle datamusene på jobben min før jeg drar i dag Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Brodern vil slite litt med pcen når han kommer hjem Kvennfolket utsatte meg for den kjedeligste spøken i manns minne. Hun kom ropende inn på rommet i dag tidlig og påsto at det var ei mus på gangen, for så å flire Jeg derimot, ska teipe et bilde av trollface på baksiden av alle datamusene på jobben min før jeg drar i dag så denne på reddit Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 1. april 2011 Forfatter Del Skrevet 1. april 2011 (endret) ifølge meg er dette dagens beste aprilspøk: PC Worlds hackeprogram "hacker naboens nettverk på 3min" LINK BTW: fikk 50+ gratulasjoner på facebook pga at jeg endret bursdagen min til idag Endret 1. april 2011 av GreenRay Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 ifølge meg er dette dagens beste aprilspøk: PC Worlds hackeprogram "hacker naboens nettverk på 3min" LINK BTW: fikk 50+ gratulasjoner på facebook pga at jeg endret bursdagen min til idag fikk 40+ Ja helt enig. det var Årets april spøk. Lenke til kommentar
Koonlani Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Haha, var vell nærmere 150-200 stk(uten å ha telt) som gratulerte kompisen min! Skifte bursdag er også en fin 'Facerape' som blir hyppig brukt fra min sin side.. hoho Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 ifølge meg er dette dagens beste aprilspøk: PC Worlds hackeprogram "hacker naboens nettverk på 3min" LINK :!: Hva er det i .exe filen da? Jeg skal slå opp med dama. Hvordan gikk det? Lenke til kommentar
Ekinorak Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Jeg ble lurt selv om jeg var 100% bevisst at det var 1.april. Huseieren min kom på døren med en liste av avgifter som hadde gått opp siden jeg flyttet inn. Sa at husleien skulle økes med 1000kr fra 12.mai. Jeg gikk rett på. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Moren min sendte en overbevisende sms om at hun hadde snakket med Kong Harald i dag. Hun er nå søt da! Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 2. april 2011 Forfatter Del Skrevet 2. april 2011 ifølge meg er dette dagens beste aprilspøk: PC Worlds hackeprogram "hacker naboens nettverk på 3min" LINK Hva er det i .exe filen da? Det er et lite program som liksom "hacker" nettverkene i nærheten (kommer opp noen falske IP adresser du må velge mellom) helt til slutt får du en beskjed om at du har gått på aprilspøken til PC World Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå