GreenRay Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Har du blitt lurt eller lurt noen andre idag? del det med oss her Har selv ikke klart å funnet på noen ennå, men håper jeg kommer på noen iløpet av dagen Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Jeg skal slå opp med dama. Lenke til kommentar
feggy Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 (endret) Ble nettopp lurt. Hadde en lang forklaring for noe, hvorpå personen jeg snakket med svarte "jeg skjønner ikke, kan du forklare en gang til?" Gentleman som jeg er gjorde jeg selvsagt det. Rett etter jeg trykket enter så jeg for meg trollface over hele skjermen. Drittdag! Edit: Leifen på tur. Endret 31. mars 2011 av feggy Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Jeg skal slå opp med dama. Den skal du være forsiktig med, kvinnfolk har en tendens til å overanalysere alt, og kan dra gale konklusjoner, selv om du sier aprilsnarr i etterkant. Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 31. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2011 (endret) Jeg skal slå opp med dama. Den skal du være forsiktig med, kvinnfolk har en tendens til å overanalysere alt, og kan dra gale konklusjoner, selv om du sier aprilsnarr i etterkant. Tenkte å kjøre på med denne jeg også, helt til jeg tenkte meg om en gang til... Det som Greddi sier er ganske så sant, dessverre. Men jeg vurderer å henge opp en fake oppskrift på C4 (eller ett annet sprengstoff) med en ganske lang fremgangsmåte som ender i en KINDEREGGBOMBE (bakepulver + eddik) vurderer også å tømme litt konditorfarge i vannkokerenn til lærerne noen som vet om dette kan skade vannkokerenn? Endret 31. mars 2011 av GreenRay Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Vet ikke om "lurt" er riktig beskrivelse, men går en på HW.no`s forside nå så får en seg en overraskelse, jeg fikk det ivertfall. Funker dog bare en gang 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Jeg skal slå opp med dama. Den skal du være forsiktig med, kvinnfolk har en tendens til å overanalysere alt, og kan dra gale konklusjoner, selv om du sier aprilsnarr i etterkant. Hun er ganske oppegående og intelligent, så jeg tviler på at det skjer. Sjansene er vel større for at hun lurer meg før jeg får lurt henne. Lenke til kommentar
Koonlani Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Kompis av meg har bursdag på facebook! Litt dårlig gjennomtenkt mtp. at han hadde bursdag for ca 1 1/2 mnd siden.. Men hittil har han fått 50+ veggmeldinger! Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 31. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2011 Kompis av meg har bursdag på facebook! Litt dårlig gjennomtenkt mtp. at han hadde bursdag for ca 1 1/2 mnd siden.. Men hittil har han fått 50+ veggmeldinger! hehe, endret nettopp fødselsdagen min nå jeg bare for å se om det var noen som går på den Lenke til kommentar
Koonlani Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Hehe, gl! Gjerne slett kommentarer og innlegg som avslører deg da Og kanskje gi beskjed til venner som vet bursdagen din så holder du ut lengre! (Y) Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Kompis av meg har bursdag på facebook! Litt dårlig gjennomtenkt mtp. at han hadde bursdag for ca 1 1/2 mnd siden.. Men hittil har han fått 50+ veggmeldinger! hehe, endret nettopp fødselsdagen min nå jeg bare for å se om det var noen som går på den gjorde det samme lurer på om noen går på det Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 31. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2011 Hehe, gl! Gjerne slett kommentarer og innlegg som avslører deg da Og kanskje gi beskjed til venner som vet bursdagen din så holder du ut lengre! (Y) det var ikke så dumt, takk for tips (Y) (har aldri vært så aktiv på 1. April som idag jeg ) Lenke til kommentar
Koonlani Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Haha, får kose dere begge to! Morsomt å se at halve facebook listen går 5 på! Lenke til kommentar
kvarbarg Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 (endret) Vet ikke om "lurt" er riktig beskrivelse, men går en på HW.no`s forside nå så får en seg en overraskelse, jeg fikk det ivertfall. Funker dog bare en gang haha så den jeg og ''wtf har hw.no blitt hacker ellerno'' tenkte jeg xD deretter så jeg på datoen edit: tipper du kan få se den flere ganger dersom du kjører ccleaner Endret 1. april 2011 av kvarbarg Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Kontaktlærern vår kommer innom klassen i siste time og gir en sann beskjed. Så legger han til "Husk RLE prøven på mandag". Haha, alle så skikkelig bekymret ut Også var det noen som bytta ut tavlekrittet med godterikritt Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Jeg var hos tannlegen.. Haha. Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 1. April er en helvettes dag... Jeg fikk melding fra en på jobb at det var problemer med en server.. haha tenkte jeg så jeg stresset ikke.. Men så var det faktisk reelt Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 @Brian Ashcraft What makes this year's April Fools Day esp. annoying is that some Jpnese companies arent participating (cos of quake) and theres actual news Lenke til kommentar
Populært innlegg koots Skrevet 1. april 2011 Populært innlegg Del Skrevet 1. april 2011 Brodern vil slite litt med pcen når han kommer hjem 17 Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 10 stykker på jobben skulle få gratis iPad ut semesteret, bare å sende e-post med begrunnelse om hvorfor akkurat du skulle få den. Tenkte ikke på det før jeg hadde sendt e-posten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå