_nomad Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Trondheim for lenge siden og et skopar jeg fant på plenen i ettermiddag. Sweet! Var det Color skopar, da, eller? Haha, jeg har ikke noe vittig comeback til den Lenke til kommentar
ventle Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Trondheim for lenge siden og et skopar jeg fant på plenen i ettermiddag. Sweet! Var det Color skopar, da, eller? Haha, jeg har ikke noe vittig comeback til den Jeg ser din Skopar på plena og høyner med en Nikkor i vårskrud. Fruktig tre Lenke til kommentar
rolle_ Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Våren er kommet her nord Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Var ute og tok noen bilder her om dagen. Her er en av dem. 1 Lenke til kommentar
Bullit Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Litt mer fra Saddleback. Ser jeg trenger noen skikkelige bakgrunner og en blits til.. Saddleback Leather Briefcase by Dime a dozen, on Flickr Saddleback Leather Dufflebag by Dime a dozen, on Flickr Saddleback Leather by Dime a dozen, on Flickr 3 Lenke til kommentar
Bjoern- Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Fisket frem et bilde fra ifjor sommer.. Da alt var varmt og fint. Det er forhåpentligvis ikke lenge igjen til vi får se disse rakkerne i full sving igjen! 1 Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Morsomt bilde det der Kanskje litt spesiell komposisjon, men et annerledes bilde Lenke til kommentar
Itw Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Bygde om en Yashica 50mm f1.9 som jeg hadde liggende til K-mount i går, så i dag har den fått testet seg litt på K-5'n. Har aldri hatt noe fastobjektiv, men må si denne gamle saken som har ligget i en skuff i masse år imponerte meg litt. Her fra en båt tur jeg hadde i dag på 4timer ble noe kjedelig ettervert, men var ikke lett og manuell fokusere i en båt som beveger seg heller. Også måtte den testes da jeg skulle ta noen bilder av IR kameraet jeg bytter vekk. Så godt fornøy ettersom den bare kostet meg kit objektivet til GX-10 som allikevel bare lå og slang i samme skuff. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Bygde om en Yashica 50mm f1.9 som jeg hadde liggende til K-mount i går, så i dag har den fått testet seg litt på K-5'n. Har aldri hatt noe fastobjektiv, men må si denne gamle saken som har ligget i en skuff i masse år imponerte meg litt. Ikke såværst det der. Grei bokeh også 1 Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Våren på vei over fjellet 1 Lenke til kommentar
eveant Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Et par testbilder med mitt nye 55-200mm: Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Var en tur ute i skogen i dag. (samme skogen som alltid, men finner alltid noe nytt) I dag var det store endringer i fra sist, for bare en uke siden var jeg der og det var enda masse snø som lå inne i skogen. Nå i dag var det nesten helt bart over alt. Men under snøen er det jo masse som kommer frem. Kan ikke akkurat legge ut alle bildene da jeg kom over nok et dødt rådyr, denne gangen trolig bare mellomlagring for reven. Ikke koslig syn, noen bilder av det men passer overhodet ikke inn her. Derimot fant jeg noe som jeg ikke hadde ventet å se nemmelig disse. Merker at det å ikke ha noe Macro er kjedelig, men jeg kan jo ikke ha alt heller da Er andre ting som må prioriteres før en macro, men skal da få noe skikikkelig om ikke altfor lenge Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 (endret) Svart trost Endret 13. april 2011 av Natrich 1 Lenke til kommentar
ull2000 Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Fra Nordhordalandsbroen i dag: Lenke til kommentar
eveant Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Enda et par bilder med mitt nye 55-200mm: Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Fikk tilbake den første rullen fra mitt nyanskaffede Olympus 35RC her om dagen. Er sånn tålelig fornøyd med disse to: imm027_26A by iamboffen, on Flickr imm025_24A by iamboffen, on Flickr Lenke til kommentar
Sjulimann Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 (endret) Fra rakettoppskyting på søndag. Burde egentlig zooma litt ut og fått med hele raketten her men... Endret 13. april 2011 av Sjulimann Lenke til kommentar
JonH Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Har vært i det abstrakte hjørnet i dag, muligens litt vanskelig å se hva det er... Exif: Canon EOS 450D, EF-S 55-250, 250mm, 1/125sek, f/5.6, iso 200. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Noe fra i dag: Fila ble abnormt stor av en eller merkelig grunn. Kom ikke under 1M til og med på laveste kvalitet... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå