Panerai Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Noen som vet hva denne øgla heter? Er det ikke bare iguana ? Det kan det godt være, de hadde desverre ikke navnskilt på seg. Og jeg har lite peiling på slike dyr. Jeg synes egentlig de er litt skumle. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 photowalk-mars 26, 2011__IMG_0169 by FredrikV., on Flickr Dots by FredrikV., on Flickr Fun at school by FredrikV., on Flickr Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Noen som vet hva denne øgla heter? Er det ikke bare iguana ? Det kan det godt være, de hadde desverre ikke navnskilt på seg. Og jeg har lite peiling på slike dyr. Jeg synes egentlig de er litt skumle. Her kan du lære litt om faunaen i området du er i Lenke til kommentar
zetlitz Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Noen som vet hva denne øgla heter? Det ser ut til at det er en Iguana iguana ja. Jeg hadde en slik i gamle dager. Herlige dyr. :-) Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Noen som vet hva denne øgla heter? Er det ikke bare iguana ? Det kan det godt være, de hadde desverre ikke navnskilt på seg. Og jeg har lite peiling på slike dyr. Jeg synes egentlig de er litt skumle. Her kan du lære litt om faunaen i området du er i Da tror jeg vi kan si at det er en Iguana. Takk for linken. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. april 2011 Forfatter Del Skrevet 8. april 2011 Noen motiver jeg fant på Bærums verk. Lenke til kommentar
Evenseth Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Noen motiver jeg fant på Bærums verk. Jeg har prøvd flere ganger å få noe fornuftig ut av de blå raringene i wire over elva der, men aldri lykkes noe særlig. Men du klarte det pokker meg Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. april 2011 Forfatter Del Skrevet 8. april 2011 Jeg har prøvd flere ganger å få noe fornuftig ut av de blå raringene i wire over elva der, men aldri lykkes noe særlig. Men du klarte det pokker meg Trøst deg med at jeg slet jeg også. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Tar sjansen på at det er ok for allmennheten å poste video her også som cruel gjorde i mars-tråden Skaffa meg Sigma sin 50mm og testa den ut på 5D sin videofunksjon i dag og må si at det er et imponerende stykke glass til prisen! http://vimeo.com/22142321 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 (endret) Skaffa meg Sigma sin 50mm og testa den ut på 5D sin videofunksjon i dag og må si at det er et imponerende stykke glass til prisen! Litt kjapp på fokuseringen her synes jeg og korte sekvenser, spesielt i begynnelsen av filmen. Får liksom ikke tid og følge med Endret 9. april 2011 av Nautica Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 (endret) Dad making dinner by josteinsen, on Flickr Endret 9. april 2011 av josteinsen Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Fra TV2 Bliss på torsdag Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Takeoff by simen_ellingsen, on Flickr Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Ser andre legger ut video her og, så da slenger jeg i et timelapse klipp jeg lagde i natt http://vimeo.com/22163898 Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 (endret) Bim mi øpp skåtti panorama 5 eksp. Endret 9. april 2011 av KSolfjeld 3 Lenke til kommentar
Evenseth Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Det våres Floating pier at Sarbuvollen II by s_evenseth, on Flickr 1 Lenke til kommentar
bos85 Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Legger ut et lite påskebilde Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 (endret) Det våres Floating pier at Sarbuvollen II by s_evenseth, on Flickr God vår stemning. Er det det motivet du deltok i utfordring med kledd i vinterdrakt? Edit: tok bort bildet ditt i min posting, bildet ditt har vi jo sett. Endret 10. april 2011 av Bykatt Lenke til kommentar
voffen Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Bim mi øpp skåtti panorama 5 eksp. Dette var knallbra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå