tomsi42 Skrevet 5. april 2011 Forfatter Del Skrevet 5. april 2011 Jeg fant noen blomster ute idag :!: Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Med litt fantasi kan man finne mye i skyene =) Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Jeg fant noen blomster ute idag :!: Vel - det var jo bare to måneders forskjell, da.. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Det var 15 grader i seks tiden, det nærmer seg vår og sommer Ikke akkurat sommerbilde... 1 Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 (endret) Det ble en liten tur fra Pipervika, via Vippetangen, til Bjørvika og Oslo-S i dag. Med væromslaget nå inn mot helgen er det nok like før uteserveringen er i gang. På sporet av Havnebanen. Fjordbyen in the making. Endret 6. april 2011 av Andreasfe 1 Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Kan dele eit par bilete til frå den turen eg la ut dei første frå. Her er eit som ikkje er teknisk bra, men lyset var veldig spesielt når eg tok det. Vårvær! by K.Sund, on Flickr Bak Godøya, så kan det ver veldi masse sjø, og det ser du veldig lett igjenn på blant anna berga, der det også er små jettegryter. Stones by K.Sund, on Flickr 1 Lenke til kommentar
Shocktrauma Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Dessverre ikke et bilde fra april, men et tre minutts øyeblikk med glimt av sol fra en typisk grå nord-norsk sommerkveld. Stedet er nok kjent for mange, og stranden på Flakstad er et skue i seg selv. Vått og grått vær gjorde at stranden la seg i et speilbilde ut mot sjøen. Bildet er kun en eksponering med justeringer i masker. Slik øyet mitt så det hele. 6 Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Snapshot av naboen. Koselig dame T by josteinsen, on Flickr Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Anna bilde av 17. Mai bilen Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Gammel oppfinnelse by Fvrenne, on Flickr Varm vinter by Fvrenne, on Flickr Ketchup på alt ! by Fvrenne, on Flickr Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 April har hittil vært en produktiv måned photowalk-mars 26, 2011__IMG_0451 by FredrikV., on Flickr Kald vår by FredrikV., on Flickr 1 Lenke til kommentar
picatta Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Har vært opptatt med Aprilfest 2011 så har ikke rukket å legge ut så mange bilder her i denne tråden. Så på tide å slenge ut noen ifra de siste dagene Noen bilder ifra i går: IMG_7137 by jonasbg, on Flickr IMG_7151 by jonasbg, on Flickr Dagens biltur: IMG_7199 - Version 3 by jonasbg, on Flickr 2 Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Dessverre ikke et bilde fra april, men et tre minutts øyeblikk med glimt av sol fra en typisk grå nord-norsk sommerkveld. Stedet er nok kjent for mange, og stranden på Flakstad er et skue i seg selv. Vått og grått vær gjorde at stranden la seg i et speilbilde ut mot sjøen. Bildet er kun en eksponering med justeringer i masker. Slik øyet mitt så det hele. Det der ser jo ikke ut som et typisk grå nordnorsk sommerkveld For de kan bli ganske så trist i forhold til dette. Nydelig plass og bilde! Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Noen bilder fra meg - noen av dem ble faktisk ganske store, 166 MP Lenke til kommentar
Breni Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 To herlige bilder FredrikV! Likte spesielt godt det nederste Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. april 2011 Forfatter Del Skrevet 7. april 2011 Noen bilder fra meg - noen av dem ble faktisk ganske store, 166 MP Tatt deg en tur på Kadett-tangen? Litt uvanlig med panorama i s/h - men det fungerer egentlig godt. Men muligens noe mørke bilder? Lenke til kommentar
Shocktrauma Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Dessverre ikke et bilde fra april, men et tre minutts øyeblikk med glimt av sol fra en typisk grå nord-norsk sommerkveld. Stedet er nok kjent for mange, og stranden på Flakstad er et skue i seg selv. Vått og grått vær gjorde at stranden la seg i et speilbilde ut mot sjøen. Bildet er kun en eksponering med justeringer i masker. Slik øyet mitt så det hele. Det der ser jo ikke ut som et typisk grå nordnorsk sommerkveld For de kan bli ganske så trist i forhold til dette. Nydelig plass og bilde! Hehe! Takk. Joda, det finnes adskillig kjedeligere vær, men som jeg skrev var det cirka tre minutter med solskinn (i løpet av turen min i fjor). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå