Panerai Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Dagens eneste dyr (bortsett fra litt fugler) jeg tok bilde av i dyreparken i dag. Alpesteinbukk Alpesteinbukk by kaffekoppen, on Flickr Lenke til kommentar
amafot Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Åpning av Lørenskog Hus av ordfører Åge Tovan. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. april 2011 Forfatter Del Skrevet 30. april 2011 Og da er det mai, og ny tråd. Lenke til kommentar
Sjulimann Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Artig bilde, Kenta. Strømningene i vannet drar øyet inn mot båten og solnedgangen, akkurat der hovedfokuset i bildet er. Hvordan hadde dette blitt uten den unødvendige høyredelen av bildet? Fint at bildet kunne være til glede Bruker som regel 16:9 format på LX5'en når jeg tar slike bilder. Her er et som er beskjært til 3:2 format + litt justering av farger og eksponering Trenger man store speilreflekskameraer når man kan ta slike bilder med et lite kompaktkamera? Likte den versjonen meget godt! Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Var på Roger Waters - The Wall Live i går. For en konsertopplevelse! - Mother, should I trust the government? Francis 1 Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Artig å se at du har tatt bilde av en jeg kjenner godt! :O Kult, hvem var det? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Artig å se at du har tatt bilde av en jeg kjenner godt! :O Kult, hvem var det? Jonas Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 (endret) Artig å se at du har tatt bilde av en jeg kjenner godt! :O Kult, hvem var det? Jonas Ah, han går i klassen min på Industriell Design! =D Var et spontant portrett i Smia på Høgskolen med en betongsøyle som bakgrunn. Hadde satt opp en softboks for å ta portretter av noen andre som skulle bruke dem i skolesammenheng. Endret 3. mai 2011 av -Teddy- Lenke til kommentar
cFc Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 (endret) Akkurat satt opp en Flickr konto etter en prime-tur til London. Kan noen fortelle meg hvordan man linker til et set på flickr her på diskusjon.no da jeg regner med det blir aktuelt. Vet det har med codes å gjøre, men fant ikke nøyaktig ut hvordan. Skulle det være noe interresse er link til profilen min her http://www.flickr.co...s/62643990@N03/ Regner med det kommer Parisbilder også iløpet av kort tid. Et bilde for å ikke bryte regler Endret 9. mai 2011 av cFc Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Bilde bryter vell nettop reglen for at her skal det kun diskuteres. Og nye bilder postes i mai tråden her : https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1340572&st=0 Lenke til kommentar
cFc Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Ser man det ja. Er vist Mai ute nå. Beklager Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå