Gå til innhold

Akambrukerenes bilder - April 2011

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmmm, fikk lyst til å prøve meg på en photomotion fra noen gamle bilder. Videoen er ny, bildene er fra 2009 og er tatt over fire dager i London. Masete saker, orker ikke se hele selv engang. Moro å prøve.

Har lagt på fargekorrigering, vignettering og justert nivåer gjennom hele videoen (ikke på bildene) med litt ulik effekt gjennom det hele. Måtte gi bildene split-toning med fargekorrigeringen for at det skulle føles som om det var noen sammenheng mellom bildene.

http://vimeo.com/22407850

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hmmm, fikk lyst til å prøve meg på en photomotion fra noen gamle bilder. Videoen er ny, bildene er fra 2009 og er tatt over fire dager i London. Masete saker, orker ikke se hele selv engang. Moro å prøve.

Har lagt på fargekorrigering, vignettering og justert nivåer gjennom hele videoen (ikke på bildene) med litt ulik effekt gjennom det hele. Måtte gi bildene split-toning med fargekorrigeringen for at det skulle føles som om det var noen sammenheng mellom bildene.

*video*

Skummelt at Moss er i London også. Sprer dritt(lukt) over alt :tease:

Lenke til kommentar

Masete saker, orker ikke se hele selv engang. Moro å prøve.

Joda, men orket fint å se gjennom hele videon :)

Hva er musikken du har lagt på? Hørtes spennende ut...

Det er Béla Fleck and the Flecktones - Monkey See. Det var Flecktones som var årsaken til hele turen, de var på Europaturné og spilte i Barbican Hall. Er noen bilder fra konserten fra 3:03, men det var ikke lov å ta bilder så det ble magert.

Béla Fleck er utvilsomt verdens fremste banjoist.

er bassist

Bandvideo:

Sjekk deres "Tales from the Acoustic Planet" på Spotify, musikken derifra ligner med på den i videoen. Mer i retning av Bluegrass.

Skummelt at Moss er i London også. Sprer dritt(lukt) over alt :tease:

Haha, ja, Moss er et verdensfenomen! ^^

EDIT: Jeg ba ikke om media fra youtube!

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar

Her er ett annet fra min walk lang sjøen i går. Tror jeg må ta med en blitz å fyre av mot det treet ved solnedgang. Kan bli en fin effekt..

post-43539-0-10869400-1302791486_thumb.jpg

Pene bilder du har lagt ut. Men kan du forklare en nybegynner hvordan du får frem fargene slik? Jeg har et par pene råfiler, hvor jeg er ganske fornøyd med motivet, men jeg får ikke fram fargene slik.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...