Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 er det dyrt med kamera som kan filme i slow motion? finnes det filmkamera som gjør det, eller er det noe som bare fotoapparater gjør? sikkert teit spørsmål men jeg har ikke peiling. jeg har bare lyst på kamera som kan filme i slow motion. Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 jeg tror ikke det går ann å filme ting saktere enn det det går/er. du kan jo evt kjøpe et hd filmkamera og se på det i slow motion på dataen etterpå Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 det må da være mulig å ta mange bilder per sekund. Lenke til kommentar
Zaplame Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Ermh, det er vel teknisk umulig å filme i sakte film. Skaff deg et kamera som tar opp mange rammer i sekundet, så må du nok redigere inn sakte film selv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 ok da. finnes det ikke kamera som pakker sammen bildene selv? tror maskinen min bryter sammen om jeg skal gjøre noe slikt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 noen litt billigere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå