RandiA Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Flotte bilder, 20. likte jeg best...fine farger. Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 24. april 2011 Forfatter Del Skrevet 24. april 2011 22. april Pils og makro i hytteveggen er en ok kombinasjon. Ready for take-off Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 24. april 2011 Forfatter Del Skrevet 24. april 2011 23. april I går var det bilkjøring som var hovedfokuset, noe de fotografiske utskeielsene fikk unngjelde for. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Insektmakroen er utrolig, så mye detaljer! Bildet er flott, men hadde ikke turt å ha bildet på veggen, hadde fått mareritt... Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 24. april 2011 Forfatter Del Skrevet 24. april 2011 Hehe, jeg kan love deg at den fluen aldri kommer til å havne på noen vegg i vårt hus, i hvert fall ikke så lenge min bedre halvdel har noe hun skulle ha sagt Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 "Kontrastkaos Mark II" ble jo bare så lekker! Perfekt med S&H. Jeg rödmer når jeg tenker på det kjedelige fjellbildet jeg postet på Flickr. Tror jeg bör pröve å gjöre noe bedre av det... "Tidlig rypejakt?" er også en favoritt, men jeg liker alt du har postet. Lenke til kommentar
egilh Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Det var nesten for mye til å kommentere på her. Virkelig mye bra du har fått til her, om jeg skal skulle plukke ut noen favoritter så langt: Kontrastkaos MarkII ble ett ufattelig spennende bilde. Bra detaljer og farger i fluebildet. Ikke minst Tidlig Rypejakt, flott motiv med fjæren der. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Mange flotte og detaljerte bilder her - opptik flere som kan fortjene en veggplass. hadde spesielt sansen for tidlig rypejakt - noe med kontrasten mellom fjæren og kvist og kvas. ..Og for en flue! Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Stilig flue! Minner meg på at det er på tide å komme seg ut i skauen med macron! Ellers mye fint her! Lenke til kommentar
Litium Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Veldig mye bra bilder du har fått til her, flere av bildene kan jeg godt se for meg på en vegg, spesielt flyplassmotivet på første side eller noen av landskapsbildene. Flua er forøvrig skummelt godt tatt. Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 28. april 2011 Forfatter Del Skrevet 28. april 2011 Tusen takk for hyggelige kommentarer! Jeg har vært på jobbreise igjen så det har vært litt stille her de siste dagene, men her kommer det en ny ladning. 24. april ble det for øvrig brukt nok et frikort. 25. april Rullende damer Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 28. april 2011 Forfatter Del Skrevet 28. april 2011 (endret) 26. april Dyp konsentrasjon Endret 28. april 2011 av arnold_layne Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 28. april 2011 Forfatter Del Skrevet 28. april 2011 27.april Høyt under taket Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 28. april 2011 Forfatter Del Skrevet 28. april 2011 28. april Null overskudd i dag, så da ble det en ny runde med forstørrelsesleken. Høy motstand I morgen er det for øvrig ut på tur igjen, så de to siste bildene kommer på søndag. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 26. april må da være tatt på tidlig søttitall! :D Perspektivet ble underlig og skrått 27. april, men herlige former i tak og lampe. Lenke til kommentar
Error Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Steike, du er jo faktisk flink Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Mange fine bilder igjen, likte spesielt 25. og 26. Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 1. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2011 Takk for kommentarer, Trondster, Error og RandiA! Ikke mye tid til overs for fotografering i helgen, så jeg ble ikke helt fornøyd med avslutningen. Som vanlig er jeg litt lettet når en slik månedsutfordring er over. Nå er jeg ikke helt i mål med utfordringen før et av disse bildene havner på veggen, men det skjer forhåpentligvis i løpet av de neste ukene. 29. april 30. april Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Det var da en bra avslutning. Da er du også kommet med i Oppsummeringen av Aprilfesten. Kommenter gjerne, og gi hint om du vil ha rettet på noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå