ehauger Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Aprilfest 2011 Azathosk - Fastoptikk Nivå: Kandidat Enkelt og greit. Jeg kjører på fastoptikk. Det betyr at jeg må la 17-50 og 70-200 ligge, men jeg kan bruke 100mm og 50mm. Dette blir spennende. En mulig ekstrautfordring er "portretter", men jeg er litt usikker på om jeg kan/orker/rekker det. 2 Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 1. april 2011 Forfatter Del Skrevet 1. april 2011 Vi starter fargerikt 1. april Blomst by azathosk, on Flickr 1 Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 1. april 2011 Forfatter Del Skrevet 1. april 2011 Det er makro av en plante som stå på kjøkkenet -så ja; innendørs. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 7. april 2011 Forfatter Del Skrevet 7. april 2011 2. april _MG_6173 by azathosk, on Flickr 3. april _MG_6270-Edit by azathosk, on Flickr Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Var nødt til å gå over på Flickr for å se detaljene i blomsten - hvor støvet plutselig ble veldig tydelig.. Tåka og komposisjonen med stort negativt rom øverst gjorde at jeg likte 3. april veldig godt - trekket blikket opp i det store intet, hvor man kan sitte og filosofere. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 11. april 2011 Forfatter Del Skrevet 11. april 2011 Ja, jeg så det selv når jeg hadde lagt det opp. Burde vel ha støvblåst litt før jeg tok bildet ja... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå