RandiA Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Det var et flott bilde..fine farger. (Snøen er borte her nå, så lenge det varer...og man burde begynne hagearbeidet) Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Pene bilder. De båtene og den snøen syns jeg var ekstra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 3. Sportssøndag Som tatt ut av Tjernobyl. 4. Vårstemning fra Slependen Må si vårstemningen ble fanget bra her Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Den turen til Slependen må ha foregått i et parallelt univers. I det universet jeg befinner meg i har det vært grått, grått og atter grått i dagesvis. Men jeg ser at det kan tas vakre bilder selv i parallelle univers. En reality check fra Hvalstrand i hvert fall. Her tror jeg faktisk du har oppholdt deg i samme univers som meg. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. april 2011 Forfatter Del Skrevet 6. april 2011 (endret) 6. Vårstemning fra Tanum E-420 + ZD 25mm f/2.8 @ 1/640s; f/5.6; ISO 200 Tanum er en del av Slependen, så dette er fra det parallelle universet der solen skinner En alternativ utgave fra et annet parallelt univers: Tatt med GH2 + PinWide Endret 8. april 2011 av tomsi42 Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Mange flotte bilder her tomsi! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Det blir fine farger med det kameraet...(eller den berømmelige Bibble?) Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. april 2011 Forfatter Del Skrevet 6. april 2011 Det blir fine farger med det kameraet...(eller den berømmelige Bibble?) Det er vel heller de berømte Olympus fargene, tenker jeg @Anfall - Tjernobyl eller Oslo. Mye det samme @k.n.b - Et parallelt univers? Det forklarer en del. @resten - takk for kommentarer. Lenke til kommentar
lessis Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 6. Vårstemning fra Tanum Er det ditt berømmelige jorde fra årsutfordringen i fjor? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. april 2011 Forfatter Del Skrevet 7. april 2011 (endret) Er det ditt berømmelige jorde fra årsutfordringen i fjor? Nesten - det er nabojordet. Det jordet du ser innimellom trærne på høyre siden. Endret 7. april 2011 av tomsi42 Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Nå forstår jeg. Du benytter pinhole i stedet for wormhole, det er slik du sniker deg inn i andre univers med både sol og sommer. I tillegg til å være ganske betegnende for årstiden, har du du her skapt en solid dybde innover (mot de evinnelige eggene som sikkert snart skal klekkes) i bildet med den traktorveien. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. april 2011 Forfatter Del Skrevet 8. april 2011 Nå virker det som om godværet har krøpet seg inn gjennom pinhole't og flere kan ta del i moroa. Bare vinden gir seg, så ... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. april 2011 Forfatter Del Skrevet 8. april 2011 8. Hanne tar solbad E-620 + ZD 25mm f/2.8 @ 1/25s; f/5.6; ISO 200 Som dere sikkert la merke til, tok jeg meg en fridag i går. I dag ble det en tur til Bærums verk. Der fant vi denne damen som solte seg i blanke messingen* ... Statuen med det givende navnet "Hanne tar solbad" er laget av Skule Waksvik. Alternativet i dag er nok et vårbilde fra Tanum *) Et blankt metall ihvertfall Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 :!: :!: Påskebrun allerede hun der... Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Du fortsetter i god stil ser jeg. Liker spesielt "4. Vårstemning fra Slependen" (nydelige farger og refleksjon) og det alternative bildet fra dag 6 (En alternativ utgave fra et annet parallelt univers:) for det er så herlig drömskt. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. april 2011 Forfatter Del Skrevet 9. april 2011 9. Lazing on saturday afternoon E-620 + ZD25mm f/2.8 @ 1/2500s; f/5.6; ISO 200 Vårstemning fra Østfold. Har en knippe alternativer fra samme sted: Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Dagens var egentlig veldig morsom. Er det akamister som ligger der strødd? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. april 2011 Forfatter Del Skrevet 9. april 2011 Dagens var egentlig veldig morsom. Er det akamister som ligger der strødd? Faktisk ikke. Men hannkjønnet i paret briefet med kamera litt tidligere ... Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Må bare henge meg på Bykatt her. Rasende morsomt. Bra utført på alle måter. Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Haha, jeg likte dagens bilde! Måtte åpne større bilde for å se hva som lå der.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå