Paisley Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 (endret) Slenger meg på Aprilfest som min første utfordring på akam, og starter litt forsiktig: Bruker: FredrikV Personlig utfordring: Dokumentere nærområdet Deltagernivå: Kandidat Utstyr: Canon 1000D, EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS, EF-S 17-55/2.8 IS USM, Canon Speedlight 430 EX II Endret 31. mars 2011 av FredrikV. 3 Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 5. april 2011 Forfatter Del Skrevet 5. april 2011 (endret) En fest blir som regel forsinket, og gjestene uteblir gjerne de første minuttene. Slik ble starten av april med sykdom og tentamner denne uka, men jeg er bestemt på å gjennomføre. Mitt første bidrag er nesten definisjonen på nærmiljø, noe så simpelt som det over hodet 5. April Det øyet sjeldent ser Grey and white by Fvrenne, on Flickr (ISO: 100 - 35mm - f/ 22 - 1/30) Endret 14. april 2011 av FredrikV. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 6. april 2011 Forfatter Del Skrevet 6. april 2011 (endret) Med tentamen i morgen ble gutterommet mitt nærmiljø i dag, og dagens timer ble brukt med øynene plassert på en bok under arbeidslampa. På tampen av kvelden, og behov for et nødsbilde endte arbeidslampa opp som nettopp motivet. Ikke noe godt bilde, men iblant må man ta ting på sparket. 6. April Nærhet Aprilfest2-april 06, 2011__IMG_0629 by Fvrenne, on Flickr ISO: 200 37 mm f/ 5.6 1/60 Endret 14. april 2011 av FredrikV. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 6. april 2011 Forfatter Del Skrevet 6. april 2011 (endret) En dobbelpost som har blitt endret til dagens innlegg! Sol og opp mot 20 grader i solvegge gjør at dagens bilde selvsagt blir i farger. Etter timer på terrassen med solslikking, fant jeg ut at det var pipen som var dagens nærmiljø. I flere timer hadde den stjelt øynenes fokus, og dermed en verdig vinner til dagens bilde. 7. April Vårrengjøring aprilfest3-april 07, 2011__IMG_0662 by FredrikV., on Flickr ISO: 200 55mm f / 5.6 1/200 Endret 7. april 2011 av FredrikV. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 8. april 2011 Forfatter Del Skrevet 8. april 2011 (endret) I og med at 5 av døgnets timer er på skolebenken passet det med et bilde fra skolen i dag. Valget falt på et bilde av ei klasseveninne som sitter foran meg, og som kort sagt kan kalles mitt nærmiljø med litt kunsterisk frihet. Et par andre alternativer er lagt ved i spoiler 8. April Rett foran øynene At school 2 by FredrikV., on Flickr Andre alternativer til dagens bilde: Fun at school by FredrikV., on Flickr fun at school b/w by FredrikV., on Flickr Endret 14. april 2011 av FredrikV. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 ..Og velkommen til deltagelse i fest på akam! Med tittelen på førstebildet kikker jeg etter hva jeg ser i skyene - og det jeg ser er et stort øye som kikker tilbake - er tittelen om et øye som sjelden ser eller sjelden blir sett? Fint smugblikk 8. april - likte også første bilde i spoileren, med vårfrisk aprilfarge. Gleder meg til å følge aprilfesten videre utover! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Flott den himmelen 5.April Og fint/morsomt utsnitt 8.April Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 11. april 2011 Forfatter Del Skrevet 11. april 2011 (endret) Fikk ikke mulighet til å laste opp gårsdagens bilde, så det kommer noe forsinket i dag. Gårsdagen ble tilbragt med en kamerat, og dermed fikk han en plassering i søndagens bilde. 10. April Venner og nærvær ps_tidmann-april 10, 2011__IMG_0969-Edit by FredrikV., on Flickr Endret 14. april 2011 av FredrikV. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 11. april 2011 Forfatter Del Skrevet 11. april 2011 ..Og velkommen til deltagelse i fest på akam! Med tittelen på førstebildet kikker jeg etter hva jeg ser i skyene - og det jeg ser er et stort øye som kikker tilbake - er tittelen om et øye som sjelden ser eller sjelden blir sett? Fint smugblikk 8. april - likte også første bilde i spoileren, med vårfrisk aprilfarge. Gleder meg til å følge aprilfesten videre utover! Takk for hyggelig kommentar! Med den nevnte tittelen mente jeg at himmelen var noe mange mennesker ikke tar seg bryet med å se på i løpet av døgnets 24 timer. Delvis bevisst lyste jeg opp et område i midten for å kunne hinte til noe utenomjordisk. Spennende at du ser et øye, det var noe jeg ikke la merke til eller tenkte over. Var en hard kamp mellom bildene 8. april, og jeg regner med at det blir mer farger i bildene de kommende dagene nå som det er 20 grader i skyggen på østlandet. Flott den himmelen 5.April Og fint/morsomt utsnitt 8.April Takk for hyggelig kommentar! Ble veldig fornøyd med de bildene selv Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Liker 10. April! Fin komposisjon og flotte fargetoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå