Bykatt Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 29. en favoritt hos meg. Vakker. Synes knoppen var riktig kul også, men litt sånn "den stygge andungen"-aktig blomst. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 30. april 2011 Forfatter Del Skrevet 30. april 2011 Takker for denne Aprilfesten, må kunne si jeg har gjennomført, til tross for noe ujevn kvalitet. Jeg har levert et bilde hver dag, jeg har brukt to kameraer, stativ og de fleste av mine objektiver. Det har vært en umåtelig hyggelig fest, her har det vært kommentarer og oppmuntringer, og mange kjekke fotovenner på besøk. Som så ofte i disse utfordringene har jeg litt dårlig samvitighet fordi jeg ikke har satt av nok tid til å kommentere i alle trådene eller sagt så mye der jeg har vært på besøk; men jeg konkluderer med at kvaliteten blir bare bedre og bedre på Forumdeltagernes bilder her...fantastisk mange flotte komposisjoner og motiver, her utvises stor kreativitet. En takk til alle. Jeg har også gitt en liten oppsummering i dagens blogg-innlegg, og takker alle som har besøkt innleggene mine der hver dag. Jeg ser det på statistikken at April-festen skapte mye aktivitet der. Her er : Aprilfesten Del 30 Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Et bilde hver dag ja, godt jobbet! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 30. april 2011 Forfatter Del Skrevet 30. april 2011 Ja, det holdt hardt noen dager...men viljestyrken vet du Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Bilde 30 ble flott, synes jeg! Herlige blå toner. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2011 Da har det begynt å komme inn bilder til Oppsummeringen i bloggen også. Den finnes her. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 3. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2011 Det var ett bilde hver dag i Aprilfesten. Noe varierende kvalitet, men jeg er fornøyd med aktiviteten. Her er samlet noe fra de andre deltagerne. Hvis det er noen som har fullført og ønsker å "stille ut" i min blogg, så send en PM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå