RandiA Skrevet 4. april 2011 Forfatter Del Skrevet 4. april 2011 (endret) Ja, våren kom som et skudd. (Men man må være forberedt på tilbakeslag...husker enkelte dager i mai i fjor) Kunne faktisk brukt denne også i dag, tatt i dag...men får ha motivet til gode til de springer ut: Da har jeg også blogget: Aprilfesten Del 4 Endret 5. april 2011 av RandiA Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Passende å møte våren med frihetstegnet. Jeg får faktisk litt trang til å gå rundt med to fingre i været selv når de første vårdagene slår til Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 4. april 2011 Forfatter Del Skrevet 4. april 2011 He,he..det tenkte jeg ikke på, men du har rett i det. (Alle på rekke og rad ser slik ut når de dukker opp - jeg må huske på å følge opp med luftløken på toppen når de er der, kanskje til junifest eller augustfest)) Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 5. april 2011 Forfatter Del Skrevet 5. april 2011 (endret) Både estetisk vakker å se på og en nytelse å drikke Bilde 5 – 5.April: A nice Cup of Tea Exif: 1/30– f/7.1 - ISO 100 Exposure Compensation:-1/3 Lens:EF-S60mm f/2.8 Macro USM Camera Model:Canon EOS 50D Det er Melissa Officinalis i teen, mer om dette i Aprilfest Del 5 (blogg) Endret 5. april 2011 av RandiA Lenke til kommentar
egilh Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Ser frem til fortsettelsen på festen din, RandiA! Mye pene farger her Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Jeg for min del tror den Alliumen må ha vært plantet av noen fra planeten Vulcan, kanskje en bekjent av Spock. Dagens tekopp var virkelig en estetisk nytelse. Smakte den deretter, fikk du antakelig et lite glimt av nirvana. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 5. april 2011 Forfatter Del Skrevet 5. april 2011 Takker, k.n.b......ja, te smaker alltid himmelsk; vet ikke hvor mange kopper det går med om dagen. Men te-seremomiene er en tradisjon i familien. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. april 2011 Forfatter Del Skrevet 6. april 2011 Eranthis hyemalis (Vinterblomst) er også en vakker gjenganger i Aprilfesten Bilde 6 – 6.April: Eranthis hyemalis - vakrest som knopp Exif: 1/10– f/7.1 - ISO 100 Exposure Compensation:-1/3 AF Mode:Manual focusing Lens:EF-S60mm f/2.8 Macro USM Camera Model:Canon EOS 50D Aprilfesten Del 6 Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Ser sprekkeferdig ut den der, som en sol som holder på å bryte ut. Får vi et bilde fra åpningen? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. april 2011 Forfatter Del Skrevet 6. april 2011 Ser sprekkeferdig ut den der, som en sol som holder på å bryte ut. Får vi et bilde fra åpningen? Det kan være en idé ja...så har jeg motiv for en Aprilfest-dag til. (Apropos "åpning" - disse sidene har vært håpløs å laste opp noe til eller å åpne, det er kanskje Aprilfesten som danner køer ) Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 7. april 2011 Forfatter Del Skrevet 7. april 2011 (endret) Allium sativum, vakker og god…jeg spiste dagens motiv. Flere bilder og mer om retten kommer i Bloggen: Aprilfesten Del 7 Bilde 7 – 7.April: Allium sativum - Vakker, sunn og smakfull Exif:1/60– f/6.3 - ISO 100 Exposure Compensation:-1/3 Lens:EF-S60mm f/2.8 Macro USM Camera Model:Canon EOS 50D Brukte litt tid på både fotografering og rett i dag: Endret 7. april 2011 av RandiA Lenke til kommentar
egilh Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Ser ut som en deilig rett det der Likte 'utstillingen' av kinesisk hvitløk! Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Fatet er jo nesten enda lekrere enn løkene, nesten så det stjeler showet. Måltidet så ut til å kunne behage både det ene og det andre. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 7. april 2011 Forfatter Del Skrevet 7. april 2011 Takker k.n.b...var egentlig en god ide med det glass-speilet, det er det det er...et slags pyntespeil til å ha et lys på...står vanligvis på badet for å lage stemning Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 8. april 2011 Forfatter Del Skrevet 8. april 2011 (endret) St.Michael og dragen - vakkert middelalder-relieff Dette ble løsninge i dag. Det er fordi det knyttes en historie til relieffet som jeg har hatt på veggen i mange ti-år. Fant det igjen da vi hadde siste Photo-Walk, Nordre inngang Nidarosdomen. Se spoiler. Jeg eier en liten kopi av dette middelalder kunstverket. Se dagens blogg-innlegg. (Tenkte å gjøre "uttrekk" av bildet for å ha på svart bak-grunn, men ga det opp, for det er så lite kontrast i kantene) Bilde 8– 8.April: St.Michael og dragen - vakkert middelalder-relieff Exif: 1/40– f/2.8 - ISO 800 Exposure Compensation:-1/3 Lens:EF-S60mm f/2.8 Macro USM Camera Model:Canon EOS 50D Endret 8. april 2011 av RandiA Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Vinterblomsten vitner om vår, ja. For en strålende gulfarge. Ikke mange dager siden det var masse snø på bildene dine. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 9. april 2011 Forfatter Del Skrevet 9. april 2011 (endret) Blåveisen må alltid med i Aprilfesten. Brukte Sigma 150mm i dag så slapp jeg å ligge nede på bakken. Det er stort sett bare knopper enda, det kommer vel "åpen-blomst-fotografering" også. Flere vårblomstrer i dagens blogg innlegg, blant annet Helleborus thibetanus. Bilde 9– 9.April: Hepatica nobilis - Et vakkert vårtegn Exif:1/1600– f/6.3 - ISO 400 Exposure Compensation:-1/3 Lens:Sigma 150mm F2.8 APO EX DG Macro for Canon Camera Model:Canon EOS 50D Endret 9. april 2011 av RandiA Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Elsker blåveis, synes de er usigelig vakre og at de er et tegn på våren. Annerledes og spennende vinkel på bildet. Har aldri sett en blåveis med pels før, tror jeg. Ønsker gjerne å se igjen denne karen fullt utsprunget også. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Stilige tebilder! God komposisjon, lys og farger. Liker også matbildene og Bilde 9 er rett og slett nydelig! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 9. april 2011 Forfatter Del Skrevet 9. april 2011 Takker Bykatt og Helena...da er vårblomstringen i rute ja, flere bilder i dagens blogg: Aprilfesten i bloggen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå