Gå til innhold

[Løst] Windows 7 Pro Norsk?

Anbefalte innlegg

Hei.

Er det mulig å laste ned win 7 PRO norsk noen steder fra nettet? Saken er at jeg har to ubrukte lisenser, men har ingen DVD for å installere med.

Har fått tak i to stk gyldige lisenser og trodde at det var en smal sak å laste ned selve programmet fra nettet. Men det var visst ikke så enkelt likevel...

Har noen ett tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja det er fult lovlig å laste det ned fra torrent sider når du eier lisenser fra før (så sant du ikke cracker).

Ok det høres jo bra ut. Jeg var litt usikker på det. Men problemet er også at jeg ikke finner norsk versjon, bare engelsk...

Lenke til kommentar

Du laster bare ned norsk språkpakke etterpå... Det går smertefritt.

EDIT:

Nja, nei, ikke gjør det som jeg skrev over uten å få det bekreftet. Det kan hende lisensen din bare funker på norsk utgave, og da er det ikke sikkert det hjelper å laste ned språkpakke, WIN vil fortsatt egentlig være engelsk, bare i norsk "drakt".

Jeg har f.eks en kinesisk lisens til Win7, den nøkkelen får jeg ikke brukt på engelske win7-installasjoner. (Og det er også vanskelig for meg å laste ned ny spåkpakke, da dette forgår på kinesisk...)

Forresten, kinesisk win7 pro x64 lisens selges billig ;)

Endret av jale
Lenke til kommentar

Tja, hvem vet egentlig... kan se på min nå om 2 strakser... Redigerer innlegget mitt snart. Jeg har engelsk w7 pro.

Dessuten hører vel neppe denne tråden hjemme i skjermer?

edit: nei, det så dårlig ut du... Har sett noen steder at man kan laste ned selve språkfilen på nett, alstå ikke gå gjennom windows update. Sjekk det ut.

Men ta å les mitt forrige innlegg igjen, kan hende du ikke kan gjøre det på den måten!

Endret av jale
Lenke til kommentar

Jeg sitter desverre kun med WinXp og MacOSX forran meg i øyeblikket, men om noen har Win7 Pro i nærheten kan de jo sjekke ut om dette går. Bildene var fjerna, men teksta funker :)

Om ingen har det kan jeg sjekke i morgen. Hadde noen problemer med pcen som jeg sitter å retter nå, derfor ingen tilgang til Win7 (pro) før det er innstalert igjen, sitter på engelsk versjon jeg også så det blir å slå to fluer i en smekk.

Lenke til kommentar

Til Jale;

Ja jeg beklager at denne tråden havnet under skjermer. Jeg var ikke helt "våken" da jeg slengte inne dette emnet.... :dontgetit:

Vet ikke helt hvordan jeg får tak i en eventuell språkpakke. Den vil jo ikke komme på update siden dette er en PRO versjon går jeg ut i fra.

Jeg sitter desverre kun med WinXp og MacOSX forran meg i øyeblikket, men om noen har Win7 Pro i nærheten kan de jo sjekke ut om dette går. Bildene var fjerna, men teksta funker :)

Om ingen har det kan jeg sjekke i morgen. Hadde noen problemer med pcen som jeg sitter å retter nå, derfor ingen tilgang til Win7 (pro) før det er innstalert igjen, sitter på engelsk versjon jeg også så det blir å slå to fluer i en smekk.

Venter i spenning til i morgen da!

Lenke til kommentar

Først og fremst så vil jeg jo aldri anbefale folk å laste ned kopier av Windows på nett. Du vet aldri hva som følger med, og jeg hadde 100% garantert ikke brukt nettbank, kredittkort, epost osv på en pc en en piratkopi. Det kan fort straffe seg.

Så til språkpaker... du finner alt du trenger på bloggen min:

http://samfunn.myhken.com/?p=447

Der ligger også språkpakkene. Har ikke lagt ut SP1 pakkene, så er det den du har skaffet deg, så har du en utfordring. Ingen annen måte å bytte språk på i versjonene under Ultimate.

Lenke til kommentar

Først og fremst så vil jeg jo aldri anbefale folk å laste ned kopier av Windows på nett. Du vet aldri hva som følger med, og jeg hadde 100% garantert ikke brukt nettbank, kredittkort, epost osv på en pc en en piratkopi. Det kan fort straffe seg.

Så til språkpaker... du finner alt du trenger på bloggen min:

http://samfunn.myhken.com/?p=447

Der ligger også språkpakkene. Har ikke lagt ut SP1 pakkene, så er det den du har skaffet deg, så har du en utfordring. Ingen annen måte å bytte språk på i versjonene under Ultimate.

Hei.

Det viste seg at det var SP1 jeg hadde, og jeg får derfor ikke til å bruke linken din desverre. Har du noen tips om hvordan det kan gjøres med SP1?

Lenke til kommentar

Hei.

Det viste seg at det var SP1 jeg hadde, og jeg får derfor ikke til å bruke linken din desverre. Har du noen tips om hvordan det kan gjøres med SP1?

Har lastet opp SP1 pakkene nå, .bat filen kan du bruke og alle andre kommandoer funker som i guiden, kun selve .lp pakken som er ny:

32bit Norsk språkpakke - SP1

64bit Norsk språkpakke - SP1

Skal oppdatere blogginnlegget også....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...