sirk800 Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 hallo eg trenger et fly spill med godt desegn og gode detaljer men eg vil ikke ha noe som microsoft simelatoren har prøvd den før eg. det kan ver krigs og Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Dårlig forklart, men er du ute etter gode klassikere med gammel grafikk, prøv YSflight 2000, flott krigsspill med online-funskjon. Lenke til kommentar
sirk800 Skrevet 1. april 2011 Forfatter Del Skrevet 1. april 2011 skal sjekke det eg menner noe sånt som er enkel styring grafiken trenger ikke ver så super Lenke til kommentar
sirk800 Skrevet 1. april 2011 Forfatter Del Skrevet 1. april 2011 tenker på noe lignede dettehttp://www.youtube.com/watch?v=PaK7j58tnCA hoper dere vet noe som ligner Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 du ville likt il2 sturmoviks 1946 men for og spille online må du patche to patcher opp vist u kjøper det på steam og du må lanstened et gratis program kalt hyperlobby for og joine servere on line. il2 sturmovik 1946 er jo et av tidenes beste ww2 flysim Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Il-2 Sturmovik: Cliffs Of Dover ble sluppet i går eller noe sånt. http://il2sturmovik.ubi.com/cliffs-of-dover/en-GB/home/index.aspx Lenke til kommentar
Illus Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Kanskje ikke helt det du er på jakt etter, men vil anbefale Real Flight flysimulator. Den har combat modus der du kan sitte inne i ww2 fly og fighte mot andre online. Simulatoren er jo primært for å lære seg å fly modellfly/helikopter, men kan fint brukes til å spille med også Lenke til kommentar
sirk800 Skrevet 1. april 2011 Forfatter Del Skrevet 1. april 2011 takk for alle svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå