Gå til innhold

Brukt PC halp

Anbefalte innlegg

Hei Igjen! Trenger mer hjelp! Må selge min gamle gamer pc. Tenkte jeg kunne trenge litt hjelp med priser.

Pcen's Komponenter :

Kabinett : NZXT Phantom White

Prosessor: Intel Core Duo E8500 3.16Ghz

CPU kjøler: Corsair H50

Skjermkort: XFX Radeon HD5870 1GB GDDR5

Hovedkort: Asus Rampage Extreme

HDD: 1x 500GB, 1x 2TB

Strømforsyning: Corsair HX1000W

CDROM: Vanlig CD-Rom med RW og brenner.

Ram: Corsair Dominator 4gb 1600MHZ

Alt ekstra er selvfølgelig med, skruer, kabler. etc etc.

Vil ha så høy pris som mulig. Pc'n ligger allerede ute for salg men jeg tror prisen kanskje er litt stiv? Med alt nytt av utstyr kostet den 14 104kr,-

Den har også Silverstone Airpenetrator vifter som jeg er usikker på om jeg skal levere med.

Vil også helst slippe å selge denne pc'n del for del. selvom jeg har fått tilbud om det. Hva syntes dere?! :ph34r:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kanskje 4000 om du er heldig, alt er brukt. Ny pc med lignende ytelse koster deg ca 7000. Strømforsyninga er overdimensjonert og kabinettet er bra, men dette øker ikke bruksverdien særlig. hovedkort og prosessor bør oppgraderes, det koster fort 4000 kr.

EDIT: selg prosessor, HK og ram samlet.

Bruk NZXT-kabinettet ditt om igjen sammen med PSU og 2TB HDD?

CDRW-drev er det ingen som gidder å ha i dag, ny DVD-brenner koster under 200 kr og er bedre.

Endret av arni90
Lenke til kommentar

kanskje 4000 om du er heldig, alt er brukt. Ny pc med lignende ytelse koster deg ca 7000. Strømforsyninga er overdimensjonert og kabinettet er bra, men dette øker ikke bruksverdien særlig. hovedkort og prosessor bør oppgraderes, det koster fort 4000 kr.

EDIT: selg prosessor, HK og ram samlet.

Bruk NZXT-kabinettet ditt om igjen sammen med PSU og 2TB HDD?

CDRW-drev er det ingen som gidder å ha i dag, ny DVD-brenner koster under 200 kr og er bedre.

Hm, jeg vil jo få solgt hele pc'n også kjøpe en helt ny pc! jeg får tenke til imorgen. Jeg vil få solgt pc'n ASAP!

Lenke til kommentar

Kabinett og strømforsyning er ofte en langtidsinvestering. Corsair har jo 7 år garanti på sin PSU, og NZXT Phantom skal det jo mye til for å ødelegge.

Uansett øker det lite verdien på salget. Dette er komponenter som er nødvendige, men om de er gode for mer enn det de brukes til øker det ikke verdien på salget. (Derfor HP og Dell har "svake" strømforsyninger til i7-maskinene sine på rundt 450W, det trengs ikke mer.)

Uansett er ikke ytelsen i spill voldsomt sterk med en C2D og HD 5870, det er mer et oppgraderingsprosjekt enn en sterk gamer. Hjemmebygde PCer har uansett forferdelig omsalgsverdi

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...