shogbak Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Jeg sliter noe utrolig med å få pc'en min til å oppdage telefonen min. Når jeg velger usb-modusen "kies", Finner ikke progammet kies telefonen min og jeg kan da ikke oppdatere den eller noe.... Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Djmolvi Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Jeg får følgende melding selv: "Kan ikke koble til GT-I9000. Kan ikke hente enhetsinformasjonen." Lenke til kommentar
shogbak Skrevet 31. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2011 Enormt mye problemer rundt dette, håper å finne noen som har ett ordentli svar på dette! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Må du manuelt velge tilkoplingstype på telefonen? HTC er i hvert fall sånn. Lenke til kommentar
shogbak Skrevet 31. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2011 du kan velge mellom manuell og automatisk Lenke til kommentar
Djmolvi Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 du kan velge mellom manuell og automatisk hvordan det? jg klarer ikke Lenke til kommentar
mikelrev Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Enormt mye problemer rundt dette, håper å finne noen som har ett ordentli svar på dette! DU MÅ PRØVE OG KOBLE TIL MOBILEN SOM MEDIA ENHET OG IKKE SOM KAMERA DU FÅ DA OGSÅ DRIVERE FOR KIES Når jeg prøver å koble til Kies-programmet på PC-en via en USB-kabel, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå