christianb Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Hei Kan noen gi et tips om et bra sted i Bergen å spille bordtennis på, for voksne? Jeg ønsker ikke å bli med i noen bordtennisklubb, men skulle gjerne hatt et sted der det går an å droppe inn og spille litt av og til Lenke til kommentar
harryman123 Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 Lurer også på det samme, så viss det er noen som kjenner til plasser hvor man kan ta seg et spill settes det stor pris på Lenke til kommentar
nehh Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 er ikke sikker men jeg tror de har noe på fysak Lenke til kommentar
harryman123 Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Jau ser man der ja, akkuratt noe sånt jeg va på utkikk etter. Takker for innspel, får ta kontakt og sjå hva dem sier Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 (endret) Om dere har plass. Fiks et bordtennisbord på et rom, kjeller eller garasje. Jeg fikk kjøpt bordtennisbord på finn.no. Kjøpte dermed og utstyr til rundt 1100kr og jeg er klar Fikk plass i den store garasjen vi har. Så nå kan jeg og andre kose oss med vodka og bordtennis! *Årets bump* Endret 20. april 2013 av iToMaN Lenke til kommentar
armygirl;) Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Vi har bordtennisbord i kjelleren=) sykt stor plass ogsånn hadde vært kos om dere hadde kommet? :) :) :) Lenke til kommentar
Roy_Roy Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Hei Kan noen gi et tips om et bra sted i Bergen å spille bordtennis på, for voksne? Jeg ønsker ikke å bli med i noen bordtennisklubb, men skulle gjerne hatt et sted der det går an å droppe inn og spille litt av og til Laksevåg bordtennisklubb har "åpen dag" hver onsdag fra 18:30 og så lenge noen som har nøkkel er tilstede. Som regel mange spillere i alle ferdighetsklasser. Holder til i Godvik. Lenke til kommentar
Tennis83 Skrevet 24. januar 2017 Del Skrevet 24. januar 2017 Bergen Racketsenter avd. Insport Arena har 2 stk Stiga bordtennisbord man kan leie for 100,- timen og da er racket og ball inkludert i prisen. Holder til på Bønes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå