FlyMats Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 (endret) Hei Jeg har følgende issue. Jeg har et Asus HK med en Q6600 CPU og en sata harddisk pr i dag. Jeg vurderer nå å bytte disk til en SSD og installere windows 7 (64 bit). Når jeg med tiden da vil oppgradere resten av utsyret, vil det da være mulig på koble denne SSDen som da har windows 7 (64 bit) til en nytt setup med annet HK, CPU, RAM osv uten å formater? Evnt kun oppdatere drivere og beholde OS setupet? På forhånd takk for hjelpen :-) Mats Endret 31. mars 2011 av FlyMats Lenke til kommentar
PerB Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Oppdatering av hardwaredrivere blir et must. I tillegg må du regne med å reaktivere Windows. OEM-versjoner er bundet til den gamle hardwaren (hovedkortet etc). Lenke til kommentar
FlyMats Skrevet 8. april 2011 Forfatter Del Skrevet 8. april 2011 Noen som vil forklare meg hvorfor det da er enklere å bruke et OS på USB disk kontra da bruke en SSD som er laget mtp annen maskin? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå