kentroan Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Hei, er det flere enn meg som merker at venner blir sletter fra vennelisten sin? Det har skjedd med samme person 2 ganger og så plutselig med en annen person. Noen som også vet om Facebook kommer til å fikse dette problemet snart? Er det også noen som vet hvor jeg kan si dette ifra til Facebook? har lagt det inn i tips kurven deres men er ikke sikker på om jeg får svar der? Lenke til kommentar
HValder Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Sikker på at det ikkje berre er nokon andre som har logga på kontoen din? Prøv å endre passord. Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Kanskje det er motparten som selv har fjerna deg som venn? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 (endret) Dette har jeg ikke hørt om før. Du er ikke glad i å gå fra datamaskinen din uten å logge av facebook eller? Endret 31. mars 2011 av FredrikV. Lenke til kommentar
kentroan Skrevet 1. april 2011 Forfatter Del Skrevet 1. april 2011 For å komme inn på dataen / macen så må du ha et passord på 6 bokstaver. Hvis du ikke rører dataen eller macen på 1 min må du skrive inn passordet igjenn. Facebokken er automatisk pålogging men det er passord først med bokstaver så startet dette så jeg endret passord med noen tall i og så fortsatte dette så jeg endret det med bokstaver, tall og tegn. Det forsatte fortsatt. De jeg snakker om er ikke mine beste venner men de går i klassen min og vi snakker mye sammen. De burde i hvertfall legge meg til på facebook. Det kan godt være de som har slettet meg flere gonger men i forstår ikke hvorfor de da gjorde det. Jeg spurte de og de sa det muligens kunne være facebook så det kan hende faktisk at de fjernet meg som venn Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Da kontakter du facebook da... Lenke til kommentar
kentroan Skrevet 2. april 2011 Forfatter Del Skrevet 2. april 2011 Men kossen kontakter jeg dem. Den eneste måren jeg fant var å tipse den om en oppgradering i tipskassen deres. Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Folk forsvinner ikke bare fra vennelisten din. Enten har de det er snakk om, slette deg selv fra sin venneliste, eller så er det et midlertidig problem. Har vært borti at det til tider kan være uregelmessigheter med hvor mange som befinner seg på vennelisten din, men det ordner seg alltid etter en tid. At personer plutselig bare blir borte tror jeg fint lite på. Da har de nok slettet deg dessverre. 1 Lenke til kommentar
kentroan Skrevet 3. april 2011 Forfatter Del Skrevet 3. april 2011 Ja fikk vite det i går ca. klokken 23.00 at det var slik. Det finner seg slik at jeg hadde sagt nei på ett spørsmål jeg skulle sagt ja på og så blei ho sinna på meg men la meg til igjen i går da ho hadder roa seg. Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Nettop, bare andre som sletter deg som venn. Så slik er verden :!: Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 En venn av meg mistet plutselig 200 av vennene sine, så det kan skje ja. Lenke til kommentar
kentroan Skrevet 3. april 2011 Forfatter Del Skrevet 3. april 2011 Men det var da mange flere enn 2 personer det da. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Jeg har også opplevd at venneantallet går litt opp og ned av seg selv, altså kan det ikke komme av at folk unfriender meg siden jeg ville fått beskjed når de ville ha meg tilbake (tror jeg?). Lenge siden jeg sluttet å forvente stabilitet av Facebook. Lenke til kommentar
Qman321 Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Dersom noen kommer og går kan det være at de deaktiverer kontoen sin midlertidig. Kan f.eks. være praktisk dersom en skal på lengre reiser hvor en ikke vil få tilgang til kontoen sin over en lengre periode. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå