Diskutant Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Jeg må ha ny metronom. Usikker på hvilken, problemet er at jeg ikke er stinn av gryn for tiden. Har lurt på å kjøpe enten Korg TM-40 eller Boss DB-60, og lurer nå på deres anbefalinger, og hva dere synes. Er ikke så veldig stor forskjell i pris på de, men føler likevel at DB60 er en del bedre, med flere funksjoner og litt "proffere". Eneste problemet jeg har funnet til nå, er at designet på DB60 er stygt.. DB60 har bl.a memory, som jeg setter stor pris på. Hva synes dere? Om noen har innspill om andre metronomer eller tilleggsopplysninger så er jeg bare glad for det! Lenke til kommentar
OktoberStorm Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Dette er kanskje irrelevant, men jeg er utrolig fornøyd med "Mobile Metronome"-appen jeg har på min HTC Desire HD (Android). Man kan skifte lyd, betone slag og registrere sin egen puls ved å tap'e på skjermen. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 4. april 2011 Forfatter Del Skrevet 4. april 2011 (endret) Ja, det var irrelevant. Mobil-metronom hjelper ikke mye her, da skal den være veldig veldig god. Men takk for tipset, likevel. Du har ikke noe å si om Boss DB60 eller Korg TM-40? Endret 4. april 2011 av Diskutant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå