Evil-Duck Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Ja nå har det seg slik av mamma skal ha seg ny mobil og hun ønsker så gjerne å henge med i tiden å ser helst at hun får en mobil med android eller iOS (sistnevnte blir vel ikke aktuelt da dette uansett blir for dyrt). Problemet her er jo bare det selv om hun tror hun er særdeles godt teknisk anlagt egentlig virkelig ikke er det , å er personlig redd for at en Android telefon kan bli litt i meste laget for henne å holde styr på . At hun kansje ikke helt forstår så mye annet en å ringe å sende meldinger går jo forøvri greit , men er litt redd for hun kan komme til å ubevist starte noe som kan ligge i bakgrunnen koblet opp mot internett å føre til en usakelig dyr mobil regning (slike skrekk historier her jo vært oppi i nyhetenne mange ganger) . Hva mener folket her ? av mobiler hun har sett seg ut er enten HTC Wildfire (som jeg ser har fått god anmeldelse hos mobilen , menst dårlig ho amobil) Eller LG optimus One (som jeg ser ha å fått gode anmeldeser over hele linja). Om noen andre har tips til billige og gode telefoner (ikke nødvendigvis android) så er det for al del bare å komme med det . Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Sony Ericsson Xperia X8, er faktisk ikke så dum. Ville personlig valgt Nokia C7. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 For all del, ikke velg Sony Ericsson X8! SE kommer ikke til å oppdatere de eldre Android-telefonene sine fremover og den er allerede utdatert. Og heller ikke HTC Wildfire. Har en kompis som har den, og den suger rimelig hardt. Kan muligens ta en titt på HTC Wildire S som sannsynligvis blir en del bedre. Optimus One virker jo også til å være en spennende og god mobil. Mener at LG også har lovet å oppdatere den til Android 2.3, evt. så har jeg troa på Samsung Galaxy Mini og Galaxy Ace. Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 For all del, ikke velg Sony Ericsson X8! SE kommer ikke til å oppdatere de eldre Android-telefonene sine fremover og den er allerede utdatert. Og heller ikke HTC Wildfire. Har en kompis som har den, og den suger rimelig hardt. Kan muligens ta en titt på HTC Wildire S som sannsynligvis blir en del bedre. Optimus One virker jo også til å være en spennende og god mobil. Mener at LG også har lovet å oppdatere den til Android 2.3, evt. så har jeg troa på Samsung Galaxy Mini og Galaxy Ace. Tror ikke akkurat at moren trenger det nyeste operativsystemet. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Nei, men oppdateringer pleier å gjøre brukeropplevelsen bedre, og når det finnes gode alternativer med nyeste utgave av Android ser jeg ingen grunn til å velge f. eks X8. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå