ostmann_pat Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Jeg har et rart problem. Jeg fant frem gode gamle Blade Runner fra CD-samlinga, nå var det på tide med en klassiker. Jeg hadde aldri brukt spillet på denne maskinen før, bare en gammel P2. Jeg installerte det med full pakke, ca 1,5 gb. Da jeg startet spillet fikk jeg ikke engang se hele introen ferdig før maskinen restartet seg selv. Etter litt problemsøking fant jeg ut at jeg hadde hatt en CPU-temperatur på 70 grader :o ! Det har aldri skjedd før! Hvordan kan et spill fra 97 mørbanke en Athlon xp 2000+?? Jeg skjønner ingenting... Kan noen si meg hva som har sjedd, og hvordan jeg ordner det? På forhånd takk. --ostmann_pat-- Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Deckard har åpenbart nok funnet ut at CPUen din er en replikant, og "tatt hånd om den". Nei, jeg har ikke peiling. Lenke til kommentar
ostmann_pat Skrevet 15. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2003 Ingen som vet det?? Vær så snill svar, selv om dere ikke er helt sikker! Jeg bare må finne ut av dette! Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Tror jeg vet det! Har også hat et lignene problem.. Eldre spill kjørte på prosessorens hastighet... som du har sikkert merka at ting beveger seg fortere det de normalt skulle gjør! muligens.. spilet har vel utnyttet kraften og stesset CPU`en din!!! tror jeg.. Still gradene opp til 75 da? Hvis det ikke går får vu vudere en annen måte.. hvor mange grader er din cpu på? og system tempen? Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Samme har skjedd med meg når jeg skulle spille monkey island 1. Plutselig var tempraturen oppi 65 grader. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Vel kanskje det ikke var "director's cut" du skulle spille Prøv på en annen pc med noe dårligere CPU eller noe sånt. Virker det ikke så må du nok bite i det sure eplet :-? Lenke til kommentar
ostmann_pat Skrevet 16. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2003 Takk for svar! Jeg har ca 55 grader i snitt, men det har økt en del i disse sommertider... Faktisk så tror jeg det faktum at det er 28 grader i skyggen kan ha noe å si for cpu tempen. Flere spill har fått maskina opp i de temperaturene der i dag... Får vel begynne å spille om nettene. Lenke til kommentar
jonhs Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Takk for svar! Jeg har ca 55 grader i snitt, men det har økt en del i disse sommertider... Faktisk så tror jeg det faktum at det er 28 grader i skyggen kan ha noe å si for cpu tempen. Flere spill har fått maskina opp i de temperaturene der i dag... Får vel begynne å spille om nettene. Gjør som meg: Gå på stranda om ettermiddagen, spill utover natta, å sov fra 6 til 14 eller noe Jon Lenke til kommentar
HappyStabby Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 noen av oss må fakisk jobbe 8) Lenke til kommentar
Ripsta Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Jeg har Athlon 2000+ og har spilt Blade Runner (har det på DVD) Ez with np =) Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Vitsen med å la dataen restarte på 70 grader var? Min data ligger på 70+ nesten hele tiden... (vcore er 1.8v, får ikke stilt ned ) men ikke noge problem det... stabil som bare det Lenke til kommentar
Kaeso Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Då eg skulle teste Commandos på mi nye maskin gjekk alt i 4x hastighet, og etter 2 min restarta maskina seg. Eg hadde så klart operativsystemet XP, og da eg tok av Høgkontrast i skjerminnstillinger blei alt bra, og spillet gjekk i normal fart.. Test det du Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Eller ut for varm blir mer :-? samme jeg jeg spiller Fs2002 på 52'C sommer blir 58'C Mvh Thomas :-) småostbitmann prøve lav overklokking Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Jeg har også LOAD cpu temp 70c +++ ( Tbird 1400 ) hehe, sabilitet hehe, Lillebrodern er mer ustabil....hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå