Galdust Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Hei! Jeg ser etter ny laptop. Vil helst ikke bruke mer enn 8-9000 kr. Ting den bør ha: - 13-14" skjerm - Sandy Bridge prosessor - Skjermkortet er ikke så viktig da jeg spiller mest gamle spill av nostalgiske grunner... - Helst høyere oppløsning enn 1366 x 768 (veldig få bærbare med høyere oppløsning enn dette, ser det ut som :/ ) - Fint med god batteritid og at den den ikke veier så mye - HDMI Den vil bli mest brukt til film, tv-serier (inkludert se på live streaming på nett), enkelt skolearbeid, surfing og noe spilling (men som sagt ikke nye spill). Noen som kan hjelpe? Evt. noen som vet om det kommer nye bærbare om et par måneders tid med lignende specs? På forhånd takk! Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 HP probook 14" med 1600x900, sandy bridge CPU, HD 3000 Mobile graphics , 500 GB 7200RPM HDD, 2.02 kg, 6-cellers batteri Jeg vil tippe at denne vil ha bra batterilevetid, men til spilling tviler jeg på at den er noe tess til annet enn CS 1.6 og lignende Lenke til kommentar
Galdust Skrevet 31. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2011 Takk for godt forslag! Skal definitivt vurdere den. Ellers kom jeg over denne fra Sony: Vaio C-series Vil den bli tilgjengelig i Norge? Vil den i så fall bli mulig å konfigurere her også? Lenke til kommentar
Galdust Skrevet 2. april 2011 Forfatter Del Skrevet 2. april 2011 (endret) Kom også over denne fra Lenovo: Lenovo ThinkPad T420s Noen som vet hva prisen på den vil bli her i Norge? Innbiller meg at den blir en del dyrere enn de andre jeg ser på.. Edit: fant det ut: http://www.hardware.no/artikler/frister_med_30_timers_batterilevetid/90077 Frister veldig! Endret 2. april 2011 av Galdust Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå