Gå til innhold

Hvordan klarer Hardware.no å overleve ?


Anbefalte innlegg

Jah,

Hw.no er jo selvfølgelig min startside !

Her jeg starter morgenen med en liten iskaffe og avslutter kvelden med en boks battery/Rød Brus. Må gi MYE ros for denne siden (selv om jeg ikke helt liker det nye utseendet... problemerer med og gi etter for nymoderne ting:D men jeg har klart og venne meg til det) Fjorårets aprilspøk gikk jeg rett PÅ =( føler meg litt dum jeg.. hehe..

 

En ting med den der reklamen... Komplett.no har alltids ukens tilbud og slikt.. flexi-data.no (begge er jo Norekforhandlere for de som ikke visste det)

har jo bedre priser uansett !

 

Avslutter med å si : RØD BRUS & HW.NO EIER VERDEN !

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er flott det er gratis ennå, men jeg tror nok ikke at det kan vare evig. (Som det heter i sangen.) Bare ta en titt på hva som skjedde med satelitt-TV. Ble lansert med brask og bram på midten av 80-tallet. Massevis av gratis kanaler, og hva har vi i dag?

 

Man begynner å se betaling komme for de fleste tjenester, f.eks. skal videoarkiv hos CNN bli betaltjeneste etter hva jeg har hørt. Yahoo er virkelig i gang med å ta betalt for hver eneste deloppgradering av kontoen din. Med hjemmeside, e-post, stor postkasse, pop-tilgang og domene registrert hos dem er det fort det går en 1000-lapp eller to i året.

 

Men for all del: nyt tingenes tilstand mens det ennå er gratis!!!

Lenke til kommentar

Jeg leser nyheter og poster hver dag på HW.no, har gjort det i sikkert en tre fire år nå.

 

Eneste negative jeg har opplevd er at denne siden alltid får maskinen til å låse seg på internett-maskinen hjemme!(sikkert for gammel Windows)

 

En annen ting jeg bare må nevne er at jeg likte det gamle forumet bedre!

Lenke til kommentar

Jeg vil bare si at hardware.no er en ytterst genial side. Den er, selvfølgelig, min startside, og jeg leser nyheter og forumposter flere ganger for dagen ofte. Forumet er meget nyttig for oss som ikke har helt peiling :grin: , og de har masse gode nyheter, så jeg slipper å leite på alle mulige sider.

 

hardware.no er best :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...