Gå til innhold

Hvordan klarer Hardware.no å overleve ?


Anbefalte innlegg

Hvordan klarer egentlig Hardware.no og overleve?

Dem har jo ganske lite reklame i forhold til andre norske nettsider.

 

Det er ikke det at jeg vil ha mer reklame på siden, men jeg synest det er så fantastisk bra at dem klarer å drifte en så pass stor nettside som HW er uten at det er en haug med reklamer over alt.

 

Vil også si at dem som driver hw gjør en kjempe god jobb med å drifte siden , jeg er innom siden minst 2-3 ganger for dagen og har vært fast leser av hw siden dem starta for noen år siden ..

 

 

Best Regards

Jimmy Bergetun

http://www.bergetun.com

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvem bryr seg om halvparten, om ikke hele er "bøffa"?? ikke jeg i alle fall. jeg gidder ikke surfe rundt på alle mulige hw siter weben rundt for å kanskje finne noe innterressant. uten reklame er hw.no også. dessuten er den på norsk, så blir det enklere å bruke f.eks. forumet.

(irriterende når amerikanere og engelskmenn bruker så nørdeslang som jeg ikke forstår møkka av)

Lenke til kommentar

Dem er ikke bøffa da... dem er rota fram og lagt ut på hw.no ...

Selv om stilen før var copy paste, direkte oversatt, så er det nå et litt mer egendefinert stil over artikklene...

 

Selv om de ikke alltid er HELT oppdatert... (p4@3,6 -> var kommet til 3,8 - Spill kommer i nye boxer ?!?!doh?!?)

Lenke til kommentar

Vel, den neste gangen noen finner

"uregelmessigheter" i forumet (som en viss nettbutikk) så kanskje det kunne være en ide å tipse hw.no først - det kunne jo være at de kan tenke seg å donere et ubeskjedent beløp til "fondet for videreutvikling av hw.no" mot litt rydding i forumene :grin:

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-02-04 10:36, Espenevo skrev:

Vel, den neste gangen noen finner

"uregelmessigheter" i forumet (som en viss nettbutikk) så kanskje det kunne være en ide å tipse hw.no først - det kunne jo være at de kan tenke seg å donere et ubeskjedent beløp til "fondet for videreutvikling av hw.no" mot litt rydding i forumene
:grin:


 

KORRUPSJON KORRUPSJON KORRUPSJON KORRUPSJON

 

Bestikking! Feilinformasjon!

Propanganda!

 

 

Hva mer kan jeg si? Ikke ta imot :smile:

Lenke til kommentar

LOL

 

Kanskje jeg formulerte meg litt dårlig!

 

Når brukere finner ut av slikt så får jo butikken passet påskrevet så det holder, men om nå hw.no skulle bli skikkelig gretne og bestemme seg for å gjøre en sak av det så ville jeg tro at dette ville kostet bedriften mye både økonomisk og i goodwill.

 

Så jeg mente i grunn at det bare er rett og rimelig at bedrifter som reklamerer der skal betale for seg.

 

Akkurat korrupsjonsvinkelen hadde jeg ikke tenkt så nøye på - du har selvfølgelig helt rett. My bad.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Grunnen til at de overlever, er sannsynligvis fordi de har ildsjeler som elsker å overklokke og prøve ut nye ting i dataverdenen.

 

Kanskje får de test-delene gratis også. Hvem ville ikke jobbe gratis for det? Skulle gjerne jobbe gratis for overklokking.no jeg hvis jeg fikk delene gratis. Data er jo min største interesse. Nå har jo jeg IT-jobb fra før men kunne jo ha tatt dette på fritiden som hobbyen min. Dette blir jo snakk om rasjonalisering og utgiftskutt med tanke på faste ansatte. Outsorcing kalles det.

 

Dessuten får de sikkert tilskudd fra leverandørene for å levere testresultater på komponentene de tester.

 

Hvis jeg har rett, så er det ikke rart at overklokking/hardware.no overlever.

 

Hvis de står i fare for å gå dukken, så er hvertfall jeg villig til å kanskje betale en 100-lapp i året for at forumet og at hardware-nyheter fortsetter.

 

Sveinl

 

_________________

<font class="signature">

<font size=1 color=#100080>Chieftec Scorpio bigtower 340W :grin:

ABIT KG7, AMD XP1600, Taisol CGK760 :grin:

POV GF3, 768MB TwinMOS DDR, SB1024 :grin:

56x Acer, 24x Plextor :grin:

Logitech cordless optical :grin:

 

 

 

[ Denne Melding var redigert av: Sveinl på 2002-02-16 21:11 ]

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-02-16 21:06, Sveinl skrev:



Kanskje får de test-delene gratis også. Hvem ville ikke jobbe gratis for det? Skulle gjerne jobbe gratis for overklokking.no jeg hvis jeg fikk delene gratis.

Dessuten får de sikkert tilskudd fra leverandørene for å levere testresultater på komponentene de tester.



 

Dette stemmer dessverre ikke. Vi får låne produkter fra snille webshopper til testing. Vi får heller ingen tilskudd fra leverandører..

 

Men takk for skryt:D

Lenke til kommentar

Verken Hardware.no eller Overklokking.no er kommersielt levedyktige.

 

> Kanskje får de test-delene gratis også. Hvem ville ikke jobbe gratis for det?

 

Det hender en sjelden gang at vi får noe gratis, men da er det som oftest småting som vifter mv. Som regel låner vi testproduktene i 30 dager før de må returneres.

 

> Skulle gjerne jobbe gratis for overklokking.no jeg hvis jeg fikk delene gratis.

 

Du kan høre med [email protected] hvis du vil.

 

> Dessuten får de sikkert tilskudd fra leverandørene for å levere testresultater på komponentene de tester.

 

Nei.

 

MLW

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...