Kant Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Hei, Jeg har kjøpt meg proteinpulver fra Proteinfabrikken med smaken Chocolate Heaven, og lurer på om noen vet om en god måte å blande ut dette på? Jeg blandet med en halvliter vann, og det smakte egentlig for jævlig, måtte tvinge i meg det siste. Takk for tips! Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Du kan prøve med melk for å se om du synes det smaker bedre. Evt redusere/øke vannmengden for å se om det blir riktigere smak for deg. Selv sverger jeg til jordbær siden den smaker akkurat som jordbærmelken fra Litago Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Det skal ikke smake godt med smakstilsetninger, bare bedre. Har selv brukt noe ala det du bruker, og måtte tvinge i meg de siste få dråpene, det smaker rett og slett skjit. Lenke til kommentar
Kant Skrevet 31. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2011 Takk for tipset, skal prøve med melk. Joda, Konkulf, men hadde forventet en decent smak i hvert fall, ikke noe så jævlig som det det smaker. Håper melk fungerer bedre, ellers får jeg tvinge det i meg i en måned og satse på jordbær neste gang. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Du kan bestille smaksprøver til en billig penge. Jeg vet ikke om PF har det, men gymgrossisten har det i hvert fall. Greit nok at de forskjellige smakene smaker litt forskjellig mellom firmaene, men det kan jo ikke være SÅ forskjellig. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Å blande pulveret med melk er som natt og dag i forhold til vann. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 (endret) Kjøp ein mikser, putt oppi frukt, juice/mjølk og miks det saman. Får ein i seg kardbohydrater samtidig. Jordbær/banan gainer eller proteinpulver går greit blanda kun med juice. Endret 22. juni 2011 av Zeph Lenke til kommentar
Flames Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 En skje per 2dl melk funker bra for meg. Kan for øvrig anbefale ON Gold Standard med smaken Double Rich Chocolate. Den er deilig på smak. Lenke til kommentar
mannyboi Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Jeg har selv brukt PFs WheyTech med Jordbærsmak, og da jeg først prøvde med vann tenkte jeg at dette var noe jeg aldri kom til å bruke igjen. Men med en gang jeg prøvde med melk var det derimot en helt annen opplevelse. Pleier vanligvis å ta med meg 2 kopper i en shaker, og heller oppi en kald 0,5l lettmelk når jeg er på butikken rett etter trening. Smaker veldig overkommelig Lenke til kommentar
Nuk Su Kow Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Støtter ON Whey forslaget,kjøp det neste gang. Lenke til kommentar
Sandsvei Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Det skal da for faen ikke smake godt! Dette handler kun om næring folkens! Mat skal ikke nytes, den skal spises Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 (endret) Det skal da for faen ikke smake godt! Dette handler kun om næring folkens! Mat skal ikke nytes, den skal spises Høyrest ut som eit trist liv. Eg blandar MyoProtein Mocca med mjølk, det smakar som sjokolademjølk. Den kan blandast med kun vatn og, eventuelt ein 50/50-blanding. Endret 22. juni 2011 av Zeph Lenke til kommentar
Sandsvei Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Det skal da for faen ikke smake godt! Dette handler kun om næring folkens! Mat skal ikke nytes, den skal spises Høyrest ut som eit trist liv. Eg blandar MyoProtein Mocca med mjølk, det smakar som sjokolademjølk. Den kan blandast med kun vatn og, eventuelt ein 50/50-blanding. Selvfølgelig snakker jeg tull, men ikke angående proteinpulver. Det er ikke noe du skal sitte og nyte. Om folk er villige til å betale 300kr pr kg for en litt bedre smak i stede for 120kr kg for en som ikke smaker fult så godt, ja your loss. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Selvfølgelig snakker jeg tull, men ikke angående proteinpulver. Det er ikke noe du skal sitte og nyte. Om folk er villige til å betale 300kr pr kg for en litt bedre smak i stede for 120kr kg for en som ikke smaker fult så godt, ja your loss. Kvifor er det eit tap? Eg kjøper proteinpulver med god smak av same grunn som eg kjøper all anna mat med god smak, fordi det smakar godt. Det er sjølvsagt eit prioriteringsspørsmål og avheng av kor mykje ein brukar, men det er tull å sei at det ikkje er meiningen du skal nyte proteinpulver. Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409 Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Selvfølgelig snakker jeg tull, men ikke angående proteinpulver. Det er ikke noe du skal sitte og nyte. Om folk er villige til å betale 300kr pr kg for en litt bedre smak i stede for 120kr kg for en som ikke smaker fult så godt, ja your loss. Hvorfor sitter du og hakker på om folk ønsker å bruke mye penger på god smak eller mindre penger på dårlig smak? Hvem som helst klarer å gjøre opp sin egen mening om de foretrekker å bruke mer penger på smak eller ikke. Hvorfor er det slik at det du mener er best? Dette er kun opp til hver enkelt og ingen fasit på at det du mener er best. Om du ikke skjønner at folk liker å bruke penger på nytelse i form av smak på proteinpulver, ja your loss. Lenke til kommentar
Sandsvei Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Nåmminj, traff jeg et sårt punkt? Nei jeg klarer ikke å se logikken i å kjøpe et identisk proteinpulver næringsmessigg sett som er tilsatt mer aspartam og andre søtningsstoffer og betale 200kr mer pr kg for. Men det er vell kanskje ikke tilfeldig at det er også disse personene som er flisene på gymmet. Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Welcome to the world of proteinpowders, TS! Hovedregelen er vel at stort sett alle merker smaker dritt og de fleste må lete høyt og lavt før de finner noe de faktisk liker. Som regel er dette et kompromiss i forhold til smak, kvalitet, næringsinnhold, pris osv. Selv har jeg blandet alle merkene jeg har prøvd med melk som alltid smaker bedre enn vann. Hvis du har noe o'boy, nesquick eller annet kan du legge inn en t-skje eller to for å mykne opp smaken. Jeg tror egentlig bottomline er at alle proteintilskudd smaker kølle og at man må "lide for skjønnheten" Husk at proteinshake bare er et tilskudd som rett etter trening osv. Flesteparten av proteinene må komme fra maten du spiser. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409 Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Nåmminj, traff jeg et sårt punkt? Nei jeg klarer ikke å se logikken i å kjøpe et identisk proteinpulver næringsmessigg sett som er tilsatt mer aspartam og andre søtningsstoffer og betale 200kr mer pr kg for. Men det er vell kanskje ikke tilfeldig at det er også disse personene som er flisene på gymmet. Og jeg klarer ikke å se logikken i at du legger deg opp i hva andre drikker/bruker penger på. Da er vel vi to like langt? Vi har problemer med å forstå logikken bak andre personers meninger. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 (endret) Nei jeg klarer ikke å se logikken i å kjøpe et identisk proteinpulver næringsmessigg sett som er tilsatt mer aspartam og andre søtningsstoffer og betale 200kr mer pr kg for. Den same logikken som i at eg ikkje et tunfisk og bønner. Det finnes alternativer som gjev like mykje næring, men har betre smak. Forstår du ikkje logikken i å kjøpe klede på Moods of Norway heller fordi det er billigare på H&M? Aspartam er forresten ikkje farleg. Men det er vell kanskje ikke tilfeldig at det er også disse personene som er flisene på gymmet Stått opp på feil bein i dag? Kva i alle dagar har proteinpulveret ein inntar med størrelse og prestasjon å gjere? Endret 22. juni 2011 av Zeph Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå