BollaBenny Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Bestilte min nye Desire Z fra Dustin.no for 2 dager siden og gikk ut ifra at telefonen ville bli levert med det felles nordiske tastaturet jeg har lest så mye om. I annonsen står det derimot "Telefonen leveres med svensk tastatur standardlayout". Dermed sendte jeg en mail til Dustin for å bekrefte at tastaturet også inneholder de norske knappene "æ, ø, og å". Som svar fikk jeg: "Denne telefonen har ingen 'fysiske' taster for æøå, men det er nordisk ordbok; T9. Du må altså skrive f.eks 'gjore' for 'gjøre', også vil du kunne velge 'gjøre' i alternativene som dukker opp." Var ikke klar over at det fantes et eget tastatur for Desire Z med svenske knapper. Er ikke dette hele greia med at HTC leverer den med felles nordisk tastatur? Er det Dustin som driter seg ut eller finnes det faktisk en Desire Z med kun svenske knapper? Regner vel egentlig med at jeg ender opp med det engelske tastaturet i posten... Annonsen til Dustin På forhånd, takk for svar Lenke til kommentar
bushwacker Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 For meg høres det ut som om Dustin gir deg feil svar. Ser de skriver fysiske i anførselstegn, noe som vel skulle tilsvare at mobilen ikke har fysiske taster... Mulig de har sjekket en vanlig Desire... Tipper du får det nordiske tastaturet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Min Desire Z har fem nordiske taster: æ, ø, å, ö og ä. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå