koots Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Hei, i forbindelse med en tur til Tanzania i sommer må jeg søke om visum på forhånd og til det trenger jeg et passfoto. Det jeg lurer på er om det bildet må være på ordentlig fotopapir, eller kan dette være på vanlig papir? Om man må ha ordentlig fotopapir, er det noen som vet hvor mye dette vil koste hos fotograf sånn ca? Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Passbilde hos fotograf kostet sist jeg gjorde det ca 150kr. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 (endret) Det blir sikkert billigere om du kjøper noen ark fotopapir og trykker ut selv; greit å ha en del ekstra bilder når du reiser uansett, kjekt å kunne spytte ut noen ved behov. Akkurat hvordan de ser på dette for visumsøknad til Tanzania vet jeg ikke, men typisk er ikke vanlig papir spesielt populært. (Fotopapir kan du forresten kjøpe på Staples, Clas Ohlsson, Komplett etc. Har du en noenlunde ny blekkskriver blir kvaliteten helt ok.) Endret 31. mars 2011 av Euklid Lenke til kommentar
William_S Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Er bare å ta det i en fotoautomat. De finner man ofte i kjøpesentre og koster rundt 45-60 kr for 4 stk. I Oslo finner man dem blant annet dem på Trafikanten og Nationaltheateret t-bane i tillegg til som sagt kjøpesentre. Lenke til kommentar
koots Skrevet 31. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2011 Problemet er at den eneste fotoautomaten jeg vet om i Sandefjord (på politistasjonen) er ute av drift. Skal sjekke igjen imorra, ellers blir jeg nødt til å dra til fotografen. Anyways, takk for input. Lenke til kommentar
William_S Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Problemet er at den eneste fotoautomaten jeg vet om i Sandefjord (på politistasjonen) er ute av drift. Skal sjekke igjen imorra, ellers blir jeg nødt til å dra til fotografen. Anyways, takk for input. Du har ikke sjekket kjøpesenterne i Sandefjord? Hender ofte at kjøpesenterne har slikt. Lenke til kommentar
koots Skrevet 1. april 2011 Forfatter Del Skrevet 1. april 2011 Joda, sjekket kjøpesenteret her hvor det var en tidligere, men ikke nå lenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå