medlem-208700 Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 (endret) Hallo Vet dere av noen enkle lydinstillings programer som lastes ned på pcn der jeg kan stille innhvor mye bass og aukustisk som skal ut. Sliter med at det blir for lyst Endret 2. april 2011 av emilzxc Lenke til kommentar
War Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Fint hvordan du delte opp ett ord til 3 for å slippe unna overskriftsreglen Det er ofte lettest i avspillingsprogrammene for eks i vlc osv. Hvilke høyttallere har du? Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Har også lett etter et equalizerprogram lenge, men har ikke funnet noe enda. Det må da finnes. Uansett funker den innegyggde equalizer på VLC ganske bra. Skulle helst ønske en equalizer som kan styre all lyd-ut fra pcen min. Lenke til kommentar
medlem-208700 Skrevet 2. april 2011 Forfatter Del Skrevet 2. april 2011 (endret) Beklager det da War, var ganske sliten den dagen ette mye slit med oppkoblinger til tv forstereke osv. Jeg har 2 stk Pure Acoustics Dream76 og en Eltax Atomic A-12.2R Aktic Sub + 2 andre gulvstående, som er så gamle jeg ikke har peiling hva er. Jeg har ikke musikken på pc-en men bruker Spotify og Youtube så kan ikke bruke VLC. Endret 2. april 2011 av emilzxc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå