korinterne13 Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 kolosserne 1 11 Kraften fra hans herlighet skal gi dere styrke, så dere alltid er utholdende og tålmodige. Med glede 12 skal dere takke Far, som satte dere i stand til å få del i de helliges arv i lyset. 13 For han har fridd oss ut av mørkets makt og ført oss over i sin elskede Sønns rike. 14 I ham er vi kjøpt fri og har fått tilgivelse for syndene. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Oi! Møtte han en fiktiv figur når har var bevisstløs? Fiffig. 7 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Oi! Møtte han en fiktiv figur når har var bevisstløs? Fiffig. Jeg drømte også at jeg møtte Jesus en gang. Så våknet jeg, og ble påminnet at jeg befant meg i virkeligheten... 7 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Rart dette, når hinduer dør ser de Ganasha eller Vishnu eller noe slikt, når muslimer dør ser de mohammed, når jøder dør ser de gud, når kristene dør så ser de jesus, rart dette. 3 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Rart dette, når hinduer dør ser de Ganasha eller Vishnu eller noe slikt, når muslimer dør ser de mohammed, når jøder dør ser de gud, når kristene dør så ser de jesus, rart dette. Det er vel helt logisk? Jeg for min del, skal møte Johnny Depp når jeg dør. 1 Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Personlig erfaring = sannhet. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Dette er vel et godt eksempel på hva religiøse skrullinger kan få seg til å poste. Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 En gang jeg var bevisstløs møtte jeg en tekanne-lignende skapning. Den sa den var temmelig kul. Lenke til kommentar
korinterne13 Skrevet 31. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2011 1. Korinterne 1 26 Se på dere selv, søsken, dere som ble kalt: ikke mange vise etter menneskelige mål, og ikke mange med makt eller av fornem slekt. 27 Men det som i verdens øyne er dårskap, det utvalgte Gud for å gjøre de vise til skamme, og det som i verdens øyne er svakt, det utvalgte Gud for å gjøre det sterke til skamme. 28 Ja, det som i verdens øyne står lavt, det som blir foraktet, det som ikke er noe, det utvalgte Gud for å gjøre til intet det som er noe, 29 for at ingen mennesker skal ha noe å være stolt av overfor Gud. 30 Dere er hans verk ved Kristus Jesus, han som er blitt vår visdom fra Gud, vår rettferdighet, helliggjørelse og forløsning, 31 for at den som er stolt, skal være stolt av Herren, slik det står skrevet. Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Kult for korinterene. Hva har det å gjøre med at Ian McCormack var død i 15 minutter? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Tok narkotika - møtte Jesus - bevis på Gud. Hvorfor kan du bruke norske oversettelser av bibelen til å fremme ditt poeng, mens jeg ikke har lov til å dra frem en engelsk utgave fordi jeg har misforstått originalteksten som jeg ikke har mulighet til å lese? (regner med teksten er tatt ut av bibelen, om ikke..) Lenke til kommentar
KarlRoger Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Hva er det vi skal diskutere her? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå