Tå. Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 (endret) Har et problem med vekkerklokker(litt for glad i å sove). Har en tendens til å enten ikke våkne, eller bare ligge å halvsove mens mobilen durer(10 min intervall x3, 2 meter unna senga). Er altså på jakt etter en klokke/annet verktøy som bråker noe ekstremt. Gjerne slik at den vekker naboen også. Har ikke noe lydannlegg for for øyeblikket, så PC vekkerklokke med høy musikk er ikke et alternativ. Endret 31. mars 2011 av Tå. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Med fare for å vekke opp resten av kommunen du bor i kan denne anbefales. 1 Lenke til kommentar
C1ph3r Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Her har du ei klokke med ekstra futt i har aldri testet selv ,men en fyr ej kjenner kjøpte den og han trenger sann klokke for å våkne eller så klare han aldri å stå opp når han skal på jobb XD http://www.chinawholesaletown.com/wholesale-The-Hand-Grenade-Alarm-Clock-That-You-Throw-to-turn-off_97639/ Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 (endret) Ser på Dassen sitt forslag, den produserer opp til 113 dB , viss du ikke våkner av det, vekker ingen ting deg (Ps. 113 dB er kan være ekstremt skadelig for hørselen bare så det er sagt ) For sammenligning, et våpen produserer alt fra 120 til 160 dB! (Tenker da mest på rifler) Endret 6. april 2011 av malmern Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Jeg har god erfaring med Sonic Bomb! Man kan justere volum og frekvens på alarmlyden, pluss at vibrasjonsdingsen under puta virkelig gjør jobben sin. Enda mer hvis den detter på gulvet og spreller rundt der Det eneste jeg savner på den er å angi snooze-tid, den er satt til 10 min. Den fåes også på Teknikmagasinet. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Lei inn hells angels til å knuse kneskålene dine om morgenen!! Da blir det futt skal jeg si deg!! 3 Lenke til kommentar
Korka Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Lei inn hells angels til å knuse kneskålene dine om morgenen!! Da blir det futt skal jeg si deg!! Kul 5 Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 (endret) Mener å ha sett Sonic Bomb i "Enklere Liv" butikkene også. Endret 7. april 2011 av malmern Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 http://teknikmagasinet.no/db.pl?tf=product.html&artnr=390454 Denne er fæl.. Jeg brukte den en morgen, men var skjelven resten av dagen for volumet skremte ræva av meg.. og i tillegg må du sette nedi den helsikes propellen som flyr til en random plass på rommet.. Da må du opp av senga... Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Kanskje ikke idéelt hvis man er flere i huset eller bor i leilighet/hybel? Selv ønsker jeg vekkerklokke som vekker meg lydløst. Elektrosjokk, hydrauliske sengeben, dyneavtrekker + vindusåpner, etc. Jeg blir så vant til lyd, uansett styrke og intensitet Lenke til kommentar
K.B.E Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 (endret) Jeg har også vekkerklokka TMK9C hadde link til. Enig i at den er fæl. En gang jeg ble vekket av den havnet propellen under senga, og jeg orket ikke den lyden, så jeg måtte bare skynde meg for å få tak i propellen. Endret 15. april 2011 av K.B.E Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå