Gå til innhold

Gmail, Outlook 2010 og mobil?

Anbefalte innlegg

Hvordan få dette sveiset sammen?

Har gmail konto, som jeg har satt opp at den leser/sender ifra min orginale mail([email protected]).

Ønsker å sette det slik opp at når man leser en mail på pcen(via outlook) så vises den lest på gmail på internett og på lest på mobilen. Og motsatt, om jeg leser en mail på mobilen(via gmail app som igjen leser/sender ifra min orginale mail) så vises den lest på outlook på PCen.

Er dette mulig? Og hvordan få det til?

Har lagt opp en ny konto i outlook med IMAP(på [email protected] kontoen), men ikke med gmail kontoen(ikke noe oppsett med gmail i outlook).

Og lagt opp IMAP inne på gmail menyen.

Stemmer dette?

All mail som er på mailen og som ikke er lastet ned/slettet ifra [email protected] kontoen vises på gmail. Om jeg leser noen av dem mailene på gmail, så vises dem forsatt som ikke lest på outlook(har satt opp at outlook skal laste ned mail og ikke slette før det er går 14dager). Skulle ikke den ha vist lest(inne på outlook mail programet) når jeg har lest mailen på gmail?

Endret av Ray001
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det slik å forstå at jeg må lage en ny email konto inne i outlook for gmail med IMAP setup + en ny IMAP konto for broadpark mailen min?

Eller er jeg helt på bærtur her?

Når jeg prøver på dette så får jeg bedskje ifra broadpark mailen min om at den er full, og kan ikke ta inn flere mailer.

Så hvordan gjøre dette?

Setter stor pris på dette om det kommer en løsning :-)

Lenke til kommentar

Har fått det til med å sette opp mail konto, slik at mailene vises/sync`s inne på Gmail.

MEN er det ikke muligt å få Gmail til å vise samme folder/mappe struktur som jeg har i Outlook?

Har f.eks en folder som heter Jobb, og i den igjen har jeg 5 mapper, som igjen blir delt opp igjen på noen av mappene.

Alla dette(Jobb er en mappe):

Jobb - Båt - Ifra Felt sjef

____ - Utstyr

____ - Reise regninger

I Gmail så vises alle mapper & under mappe slik

Jobb - Båt - Ifra Felt sjef

Jobb - Utstyr

Jobb - Reise regninger

Det blir mange mapper å ha oppe, når man ikke får lagt dem inn i under mapper.

Se vedlegg gul pil

Gmailmappestruktur.jpg

Og er det mulig å flytte på det skille(rød pil)

1 Bilde = 1000ord :-)

Endret av Ray001
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg henger på denne tråden da jeg sliter med det samme. Hvordan fikk du til å synce gmail og outlook? Har du funnet ut hvordan du kan synce mobiltelefonens kalender mot outlook?

Endret av Magelina
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...