ZedoRk Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 (endret) . Endret 26. juli 2014 av ZedoRk Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Om du er ute etter folks meninger om utseende på canon og nikons objektiver, og hvilke folk mener er penest å se på anbefaler jeg at du setter opp en poll ( avstemning). Personlig ser jeg ikke helt hva du er ute etter, og for meg virker det mer som at du prøver å fyre opp i nikonleiren. Er du seriøs, og ønsker seriøse tilbakemeldinger, anbefaler jeg at du lager en skikkelig førstepost Lenke til kommentar
ZedoRk Skrevet 31. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2011 (endret) . Endret 26. juli 2014 av ZedoRk Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Zeiss og Voigtländer ser nyydelige ut. Antar du her snakker om teleobjektiv i proff-klassen og Canons "great white" objektiver i nevnte segment - "alle" de andre er jo svarte. Er fargen viktig, så kan du kikke på LensCover, som lager "freshe" beskyttende covere i de mønstre du ønsker. Eller kikk på Sony, med sølvgrå og virkelig hvite teleobjektiver og glatte premium Zeissobjektiv. For egen del er optisk ytelse det viktigste og at de er komfortable å betjene med gode fokus- og zoomringer. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Vet ikke helt om jeg vil kalle canon-objektivene pene... men heldigvis ser jeg ikke på kamerautstyeret som pyntegjenstander heller da. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Nikon har også hvite objektiver. De er nesten like stygge som Canon sine. 9 Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Pfft. Det er Pentax som har forstått det 2 Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Poeng der, sutekh - styling av hus i normalklassen - klasseseier til Pentax. I uten øverste begrensning på budsjett-klassen tar Leica alle de øverste plassene med titan, støv fra Saturn, gull og ikke minst hus i massiv Curium Umulium med stjernestøv. Og det nesten uten at vi en gang har gått over i limited edition-kategorien deres! 2 Lenke til kommentar
Noggie Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Jeg liker paa den ene siden lens baby. Ser man spesielt paa control freak, har man et rimelig spacea og kult objektiv. Og, uten tvil de hyggeligste stand folkene paa siste photokina. Ellers er ikke Schnedier Kreuznach saa helt halvgalt. For eksempel Super Angulon. Schneider har og siste aar lansert noen smaa-sexy til shift for Nikon og Canon. Trondester nevner Zeiss ovenfor. I tillegg til F, EF og A mount objektiver, har de noen pene M mount. Og er vi faerst inne paa leica, skal man ikke glemme R mounten. Fleste av disse ser bedre ut, min mening. Til syvende og sist, har kanskje sutekh rett. pentax har forstaatt det. Lenke til kommentar
ZedoRk Skrevet 31. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2011 (endret) . Endret 26. juli 2014 av ZedoRk Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Selv om jeg er Nikon bruker så er mitt syn at både Canon og Nikon sine gråhvite objektiver er fælt, og det både på lang avstand og nært hold. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Som Pentax-bruker må jeg selvsagt synes at det er det "fresheste". Følger opp Sutekh. http://kmp.bdimitrov.de/bodies/photos/LX_50f1.2_gold.jpg (Fra fult til fresjt:) http://kmp.bdimitrov.de/lenses/primes/short-tele/FA77f1.8_black.jpg Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 (endret) Hvorfor ikke gjøre om posten til "fineste objektiv ever", og pålegge postere til å legge med et bilde ? Fins mange gamle utsøkte objektiver med en maskinelt finish og renhet som jeg liker,spesielt de som har grove tverrkutte spor. Denne liker jeg mer pga. av navnet, "beercan" Endret 31. mars 2011 av Nautica Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Hvorfor ikke gjøre om posten til "fineste objektiv ever", og pålegge postere til å legge med et bilde ? Godt forslag - da både Canon og Nikon lager objektiver som er styggere enn dattera til hinmannen. Samtidig som de har noen perler. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Vel - "kuleste objektivet noensinne" har vi allerede en tråd for. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Vel - "kuleste objektivet noensinne" har vi allerede en tråd for. Jada,jada, men det er jo bare kule objektiver der da, ingen fine og se Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Canon 70-200 F2.8 IS med solblender på... mmmmm... nydlig! Lenke til kommentar
ventle Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Dette var litt av en tråd overrasket over at ingen har dratt frem Leica enda... Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Canon 70-200 F2.8 IS med solblender på... mmmmm... nydlig! Bildet hadde forsvunnet fra flickr, men fiska det fram igjen! Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Kamerautstyr er verktøy, altså ment for å brukes. Utseende er for meg ikke så veldig viktig med andre ord, bare det er passer mitt bruk, og tar gode bilder. Vedder på at du ikke bryr deg så mye om hvordan skrutrekkern og hammern din ser ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå