_Brukernavn_ Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Vurderer å anskaffe meg en universalfjernkontroll. Den trenger ikke støtte mer enn 3 enheter (har bluetooth-kontroll til PS3, men det blir for dyrt om den skal støtte det også tror jeg). Jeg er teknologisk dyktig, så om oppsettet er vanskelig gjør det ikke noe, så lenge bruken er enkel (er ikke bare jeg som skal bruke den). Prisen bør helst ikke overstige 700 kr, men jo billigere jo bedre. Har sett mest på Harmony 600, men har ikke noen erfaring med slike, så det hadde vært greit med input fra noen som har. Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Jeg har en Harmony 550 som betjener tv, stereo og kabeldekoder (hd). Jeg har ingenting å utsette på den egentlig. Enkel å sette opp første gang. Sterkt signal har den også. Har byttet batterier en gang og da husket den enhetene mine etterpå. Oversiktlig og grei. Vil tro Harmony 600 er et greit kjøp også. Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 9. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2011 Jeg slo til på Harmony 600. Fungerer helt utmerket. Savner å kunne styre PS3 med den også, men da må det kjøpes en adapter som er dyrere enn selve fjernkontrollen, så det er uaktuelt. Jeg brukte en god stund på å konfigurere kontrollen da jeg fant ut at man kan egendefinere alle knappene på "aktivitetene". Utrolig greit! Lett for kona å bruke også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå