bjornon Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Jeg har kjøpt et blåtannadapter (MSI) som funker greit. Men jeg har problemer med softwaren som fulgte med min SE t68i - den finner ikke telefonen etter at alt er installert. Jeg kjører softwaren (eller prøver...) på en Compaq Presario 1400 (WinME). Er det andre som har opplevd noe liknende, eller som vet om det finnes nye drivere? Takker ellers for et utmerket forum, som er svært lærerikt for nybegynnerere som meg... hilsen Bjørn Olav Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 hvilket modus står telefonen i? Lenke til kommentar
tbone Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 "Support for Bluetooth wireless technology is available only for Windows XP Service Pack 1 (SP1) or later versions" iflg Microsoft Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 nja, det kan jo stemme det. Jeg ville kanskje ringt Microsoft Norge for å få det bekreftet. Lenke til kommentar
bjornon Skrevet 14. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2003 t68i står i bluetooth søkbar modus. Jeg har prøvd sammenkobling (aktiv og passiv telefon) oxo. SE DUN "wizard" finner ingen telefon, og de andre programmene (image editor og mms editor) rapporterer ingen telefon tilkoblet. hilsen Bjørn Olav Lenke til kommentar
bjornon Skrevet 14. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2003 ...men MSI-softwaren funker jo den? Jeg får kontakt med telefonen over DUN-tilkoblinga der, uten at jeg greier å bruke det til noe fornuftig. Så derfor er det vel sannsynlig å tro at Windows ikke har skylda denne gangen, eller? Bjørn Olav Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 gruble gruble.....jeg tror du kanskje burde ringe SEM. Tviler på at det er windows sin feil, tror heller det er innstilling Lenke til kommentar
XacatecaS Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 "Support for Bluetooth wireless technology is available only for Windows XP Service Pack 1 (SP1) or later versions" iflg Microsoft Ingen av dere som leste denne her eller? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 jeg har det. Skrevet: 15 Jul 2003 00:39 Tittel: -------------------------------------------------------------------------------- nja, det kan jo stemme det. Jeg ville kanskje ringt Microsoft Norge for å få det bekreftet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå