martin9 Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Hei! Finnes det en app som ligner på Speedx 3D, bare til iPhone? Tusen takk! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Du har Android som profilbilde men du har en iShit eller ShitPod?? Det som er vanskelig med å finne et slikt program er at navnet til denne applikasjonen høres veldig tilfeldig ut. Fall Down er et program til begge OS-ene og det er en ball du skal prøve å få ned og da er navnet også sannsynlig, men jeg ville ha lest beskrivelsen av programmet og spilt det på en Android telefon og deretter prøve å finne et navn ved hjelp av gameplayet. (Hva man skal gjøre. Hvordan ting er i spilelt osv.) Lenke til kommentar
martin9 Skrevet 31. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2011 Takk for det siste avsnittet. Jeg bruker Android men en venn likte spillet jeg spilte. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Takk for det siste avsnittet. Jeg bruker Android men en venn likte spillet jeg spilte. Android og iOS (Google og Apple) er jo erkerivaler, i hvertfall når man kommer til mobiler Tar og laster den ned imorgen og skal se hvordan det er så kan jeg prøve å finne en for iOS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå