sebastgs Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Jeg har netopp kjøpt PC for første gang og har fått alle delene bortsett fra skjermkort. Jeg lette litt rundt på internett for å finne ut hvordan jeg skulle sette sammen delene. Jeg fant en guide her på hardware, men det sto ikke der hvordan man skulle installere HD'en. Det sto at man kunne finne informasjon om hvordan jeg skulle gjøre dette i manualen. Tingen er at HD'en - en WD 120 GB 8 MB cache fra komplett.no - bare lå inni en pose som var rullet inn i bobleplast. Ikke noe manualer eller noe. Derfor søkte jeg på yahoo etter "Western Digital Manual" og fikk mange resultater hvor fra butikker hvor man kunne kjøpe WD HD'er og det sto at de kom med Drivere, Manual og IDE kabel. Er dette en feil fra komplett? Går det an å installere HD'en uten Drivere og hvis ikke, hvor kan jeg få tak i dem? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Du trenger ingen drivere til HDD. Kabel følger med hovedkort. Edit: Du har hjemmeside med flere popups enn jeg har vinduer oppe. Gratulerer! Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 14. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2003 Edit: Du har hjemmeside med flere popups enn jeg har vinduer oppe. Gratulerer! Tusen Takk Kan ikke noe for det, men en ting som er litt ironisk er at hver gang jeg går inn på den så kommer det opp en greie om at jeg er besøkende nr. 1 000 000 når det har vært kun rundt 60-70 folk der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå