rubbels94 Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Hei! Jeg lurer på hva de beste grafikkinnstillingene er i minecraft, og da tenker jeg på grafikk for å få spillet raskest mulig... Hadde vært greit med en forklaring på hva alle innstillingene er til også ;P mvh rubbels94 Lenke til kommentar
Zaplame Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Skru av Vertical Sync, skru av skygger og sett graphics på fast. Husker ikke helt alle innstillingene man kan skru av og på akkurat nå, så lenge jeg er på skole. Lenke til kommentar
rubbels94 Skrevet 31. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2011 Skru av Vertical Sync, skru av skygger og sett graphics på fast. Husker ikke helt alle innstillingene man kan skru av og på akkurat nå, så lenge jeg er på skole. ok takk Men hva er vertical sync og hvor finner jeg skygger? jeg ser bare disse innstillingene: Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Du har alt på det raskeste. Det du i tillegg kan gjøre er å krympe vinduet. Lenke til kommentar
rubbels94 Skrevet 31. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2011 Du har alt på det raskeste. Det du i tillegg kan gjøre er å krympe vinduet. Oja, takk :-) Lenke til kommentar
rubbels94 Skrevet 31. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2011 men en ting til, før lagga ikke spillet i det hele tatt, men etter at det kom oppdateringer begynte spillet å lagge, noen ideer? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Hvis du har et område med veldig mange trær som vokser inn i hverandre så får det spillet til å lagge masse etter nyeste oppdatering. Lenke til kommentar
rubbels94 Skrevet 31. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2011 Hvis du har et område med veldig mange trær som vokser inn i hverandre så får det spillet til å lagge masse etter nyeste oppdatering. Går det ann å fikse det på en eller annen måte? Lenke til kommentar
rubbels94 Skrevet 31. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2011 Takk for alle svar Lenke til kommentar
Zaplame Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 (endret) Hvis du fortsatt har problemer med ytelse burde du evt. skjekke om pcen din kjører optimalt. Du kan f.eks laste ned tune-up utilities 2011. Dette programmet tar vekk dritt og møkk som ligger på pcen og tar opp unødvendig med ressurser. Det finnes også i tillegg en god del mods til Minecraft som øker ytelsen din. Edit: Sett "Render Distance" til short. Det kommer antageligvis til å øke ytelsen din. Endret 31. mars 2011 av Zaplame Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå