Gå til innhold

Hvor skal en klage på på dårlig kundebehandling?


Anbefalte innlegg

Var i kontakt med support hos Telenor, og møtte en svært arrogant og uhøflig kundebehandler. Da jeg ba om å få snakke med noen andre bare la han på. Men jeg kan ikke sende klagen til Telenor support. Har lett og lett, men det finnes ikke en eneste epostadresse som kan brukes. Så hva gjør en? Vil nødig blande inn forbrukerrådet. Vil bare informere noen med ansvar for support i Telenor. Hr. Kirkeng er kandidat, men han har ingen synlig epostadresse. Og det blir vel hakket for høyt, uansett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...