konduktans Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Som tittel sier. What tha ... Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Bumper denne posten, da det samme skjer med meg ... Står på http://www.hardware.no/bruktmarked/ logger meg inn med brukernavn/passord og blir "kastet tilbake" til http://www.hardware.no/ Er fortsatt innlogget, og kan gå direkte til forumdelen og poste dette. Prøver jeg nå å gå til bruktmarkedet, så må jeg logge meg inn, og rund-dansen fortsetter. Har prøvd flere browsere med samme resultat. Har noen et forslag ? Lenke til kommentar
ConeX Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 BUMP! Har samme problemet selv, hjelper ingenting å bytte nettleser. Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Jeg opplever det samme som de over. Har også fått tilsendt nytt passord, og gått den veien. Hjalp ingenting. Virker også som jeg blir logga ut av forumet om innlogginga på bruktmarked feiler. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 skjer nok alle akuratt nå. Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Blir det arbeidet med å rette opp dette problemet, eller har "skuta gått" for Bruktmarekedet ? Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 11. november 2011 Forfatter Del Skrevet 11. november 2011 Jeg søkte i forumet for å se om jeg kunne finne noe info om bruktmarkedet, og fant tråden som JEG skrev 6 måneder siden. LOLZZzzZ ass! Problemet er forøvrig akkurat det samme nå som da. Skal ta kontakt med dotten. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 hehehe, la ikke merke til datoen når jeg klikka meg inn på denne tråden. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 11. november 2011 Forfatter Del Skrevet 11. november 2011 Amund ordner opp! :-) Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Hepp! Saken er under arbeide. Har sendt melding videre til våre eminente medarbeidere. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Jeg har fått melding fra drift om at dette er løst. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 14. november 2011 Forfatter Del Skrevet 14. november 2011 Det er korrekt. Det har vært sånn et par dager(er det nå man sier thank you captain obvious? :-) Har dere drept Captcha-teksten deres enda? (Foreslo det for Amund). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg