Gå til innhold

Samsung V200

Anbefalte innlegg

Vurdere å bestille denne. Synes telefonen ser utrolig tøff ut. Prisen er litt høy, men telefon høres bra ut etter hva jeg har lest. Litt synd at SMS er tungvint, men det får jeg vel bare venne meg til. Er det noe annet negativt med denne telefonen? Går det an å bruke ringelyder som egentlig er til nokia? Mener å ha lest dette en plass...

Billigste webshop er i følge amobil ForbrukerShop.no. Noen erfaringer med denne butikken? Har aldri handlet med dem før.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor må alle starte nye tråder om dette?!

Sjekk forumet og du finner 30+ tråder med AKKURAT samme spørsmål, og som garantert besvarer dine spørsmål!

Mener ikke å være krass, men dette begynner å bli et stort problem her :(

Lenke til kommentar
jeg for min del synes testen av 3650 var noe misvisende. særlig batterilevetiden. min 3650 varer i 6 døgn, den er stor og tung, men fortsatt den beste mobilen jeg har eid!

Kan være helt enig med deg der...!

Var litt skeptisk til å kjøpe 3650, men det er den beste mobilen jeg har hatt....syntet den er bedre å bruke en t610 selv om den er strørre...

Lenke til kommentar

Dessverre har vi enda ikke funnet noen god måte å teste batterilevetid på, og derfor blir det hele litt subjektivt og vilkårlig... :-?

Det er også en av hovedårsakene til at vi ikke er for påståelige i testene våre når det kommer til taletid og standby, men heller stort sett holder oss til produsentenes spesifikasjoner. I 3650s tilfelle opplevde vi riktignok, slik det oppgis i testen, at batteriet ble sugd tomt i løpet av en dag, og følte nesten vi var nødt til å oppgi dette...

Er det ellers noe du føler er misvisende i testen?

Lenke til kommentar

tar opp video ubegrenset med lyd,masse bilder og skriving,merker ikke at batteriet går ned..nå er jeg imideligtidig på snusen av samsung v200,enda jeg er veldig fornøyd,3650 er den beste mobilen jeg har hatt. klare fine bilder på opptil 80 kb,i epost.jeg må lese testen en gang til,jeg husker det var et par andre ting å si meg uenig i.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...