Eirim Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 (endret) Hei Er det noen andre som har blitt lurt av den siden, må si at jeg var litt kort-tenkt når jeg var der. Virker ved første øyekast ganske seriøs, så jeg bestillte et batteri der. Men forstod fort at det var noe som ikke stemte når jeg betalte via Paypal, og betalingen gikk til en i Hong Kong hehe . Ser nok aldri den varen , og klage er sendt til paypal. Noen andre med erfaring? Endret 19. april 2011 av Eirim Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 (endret) Kan være han dropshipper? EDIT: Etter litt søking dukker www.aboutbatteries.com opp. -C- Endret 31. mars 2011 av ChristianW Lenke til kommentar
Eirim Skrevet 31. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2011 finner samme nettbutikk på: http://www.buenabateria.es/ http://www.batteri-butik.se/ betaling går til Jiangfeng Yu in Hong Kong tvilsomme greier dette. Lenke til kommentar
Itspersonal Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Med tanke på et hav av skrivefeil på nettsiden og total mangel på kontaktmuligheter (med unntak av en emailadresse) og bedriftsinformasjon tyder jo dette på snusk og lureri. Skrivefeilene alene er gir jo en god pekepinn på dette ikke er legitimt. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Er jo ikke sikkert at det er svindel bare for at det er dårlig norsk og at man betaler via Paypal, ei heller at det er en Kineser som betalingen går til. Men personlig hadde jeg aldri handlet der, får jo batterier billigere på Ebay stort sett. Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Norid har informasjon om hvem som har registrert domenet. Det står et mobilnr der du kan prøve hvis du skulle få problemer med å få igjen pengene. Lenke til kommentar
Eirim Skrevet 18. april 2011 Forfatter Del Skrevet 18. april 2011 Nå fikk jeg faktisk batteriet i posten for et par dager siden, og det funker bra. Men det ble først fart på sakene når jeg hadde sendt en klage til paypal. Lenke til kommentar
Nator Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Drop ship typ dealextreme I guess. Lenke til kommentar
Eirim Skrevet 18. april 2011 Forfatter Del Skrevet 18. april 2011 ja virker slikt, men langt mer useriøst enn dealextreme. Men får de litt bedre rutiner, så kan det funke det. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 (endret) Kanskje du burde endret på overskiften nå? Edit: Nå er den endret Endret 20. april 2011 av Jason Something Lenke til kommentar
TheIdleMan Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Nå fikk jeg faktisk batteriet i posten for et par dager siden, og det funker bra. Men det ble først fart på sakene når jeg hadde sendt en klage til paypal. Tok det lang tid fra du bestilte til du fikk batteri? Bestilte nettopp batteri, men er skepisk til denne Jiangfeng Yu.... Lenke til kommentar
kalden Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Hvorfor så skeptisk til kineserne? Kjøper masse greier fra kinesiske selgere fra Ebay og de yter ALLTID god service. Om noe er feil med pakken så ordner de vanligvis ny vare gjennom express shipping. Lenke til kommentar
voiceinthenight Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Fraråder å bestille herfra, - sender varer fra Singapor, måtte ut med masse toll for batteriet så det ble dyrt. Kunne like godt kjøpt i butikk. Lenke til kommentar
Naiv? Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Hei Er det noen andre som har blitt lurt av den siden, må si at jeg var litt kort-tenkt når jeg var der. Virker ved første øyekast ganske seriøs, så jeg bestillte et batteri der. Men forstod fort at det var noe som ikke stemte når jeg betalte via Paypal, og betalingen gikk til en i Hong Kong hehe . Ser nok aldri den varen , og klage er sendt til paypal. Noen andre med erfaring? Har sikkert gjort samme tabbe og brukt denne siden! Ikke bruk denne siden,den er useriøs! Har starta sak i Pay Pal etter å ha prøvd å få kontakt med selger.Kontakt med er umulig virker helt umulig!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå