Gå til innhold

www.batteri-butikks.no erfaring

Anbefalte innlegg

Hei

Er det noen andre som har blitt lurt av den siden, må si at jeg var litt kort-tenkt når jeg var der. Virker ved første øyekast ganske seriøs, så jeg bestillte et batteri der. Men forstod fort at det var noe som ikke stemte når jeg betalte via Paypal, og betalingen gikk til en i Hong Kong hehe . Ser nok aldri den varen , og klage er sendt til paypal. Noen andre med erfaring?

Endret av Eirim
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
  • 5 måneder senere...

Nå fikk jeg faktisk batteriet i posten for et par dager siden, og det funker bra. Men det ble først fart på sakene når jeg hadde sendt en klage til paypal.

Tok det lang tid fra du bestilte til du fikk batteri? Bestilte nettopp batteri, men er skepisk til denne Jiangfeng Yu.... :ermm:

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
  • 2 år senere...

Hei

Er det noen andre som har blitt lurt av den siden, må si at jeg var litt kort-tenkt når jeg var der. Virker ved første øyekast ganske seriøs, så jeg bestillte et batteri der. Men forstod fort at det var noe som ikke stemte når jeg betalte via Paypal, og betalingen gikk til en i Hong Kong hehe . Ser nok aldri den varen , og klage er sendt til paypal. Noen andre med erfaring?

Har sikkert gjort samme tabbe og brukt denne siden! Ikke bruk denne siden,den er useriøs! Har starta sak i Pay Pal etter å ha prøvd å få kontakt med selger.Kontakt med er umulig virker helt umulig!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...