Gå til innhold

G510 m tasten virker ikke alltid

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har et problem med at m tasten på mitt g510 tastatur ikke alltid vil virke, det er kun m tasten som er sånn. Og den har vært sånn så lenge jeg har hatt tastaturet.(Tastaturet er ca 3 mnd gammelt nå)

Det virker for meg som om det er helt tilfeldig om den vil skrive m eller ikke, og noen ganger skriver den også mm istedenfor m av seg selv. Og om jeg vil skrive dobbel m i et ord så kan det like gjerne ikke komme noen m i det hele tatt,og det kommer aldri mer enn to m tegn så det virker jo ikke som den hegner seg opp heller.

Det er et slags tegn på m tasten også som det ikke var på det gamle g11 tastaturet mitt, det ser ut som en u med en strek ned på venstre side.

Dette begynner nå og bli veldig irriterende og jeg har prøvd å finne noen innstillinger for det, siden jeg da tenker at den tasten kan også fungere som et annet tegn?

Så har noen hørt om/opplevd eller vet om en løsning på dette?

Det er et Logitech Gaming Keyboard G510 med Pan Nordic layout. Driveren ifra cden som fulgte med tastaturet er installert.

Endret av Amookk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Mekanisk feil som er standard på disse tastaturene.

En kollega slet med det samme og etter kontakt med Logitech support fiksa han det selv ved å ta av knappen og løse problemområdet (husker ikke hva som var galt).

Lenke til kommentar

Mekanisk feil som er standard på disse tastaturene.

En kollega slet med det samme og etter kontakt med Logitech support fiksa han det selv ved å ta av knappen og løse problemområdet (husker ikke hva som var galt).

Hei Henrik, takk for tipset. Jeg tok av knappen, og trykket direkte på gummi tingen under der med en liten stjernetrekker og da funka den fint. Og satte på knappen igjen uten og gjøre noe mer, og nå ser den ut til og funke litt bedre. Så det må være noe dårlig finish på den knappen el noe sånt :p Så får prøve og bytte den med en annen knapp som ikke blir brukt så ofte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...