Gå til innhold

Battlefield patch problemer :O *Closed*

Anbefalte innlegg

Ja, jeg hadde også litt problemer med bf når jeg la det inn, nå som kameraten min også har fått det, ventet det mer problemer for oss :(

Vi la det inn hos han, det funka, men vi må jo ha siste patch. så vi la inn 1.4 men da kom det error (erroren står nederst der)

vi prøve og legge inn 1.31 så brukte vi 1.31 to 1.4 men da skjedde akkuratt det samme.

Erroren som kommer når vi har lagt inn patchen er.

sett inn riktig cd rom greier..

NB: ja det er orginalt spill, som vi kjøpte idag.

Noen som vet hva det er? :shrug:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, jeg hadde også litt problemer med bf når jeg la det inn, nå som kameraten min også har fått det, ventet det mer problemer for oss :(

Vi la det inn hos han, det funka, men vi må jo ha siste patch. så vi la inn 1.4 men da kom det error (erroren står nederst der)

vi prøve og legge inn 1.31 så brukte vi 1.31 to 1.4 men da skjedde akkuratt det samme.

Erroren som kommer når vi har lagt inn patchen er.

sett inn riktig cd rom greier..

NB: ja det er orginalt spill, som vi kjøpte idag.

Noen som vet hva det er?  :shrug:

ser at dette er posta i feil forum,men kan det være slik at patchen ikke finner mappen hvor du innstalerte spillet.

da får man lett error.

du kan jo innstalere spillet på nytt igjen, og innstalere patch/pachene på nytt.

tror det er viktig at du ikke innstalere spillet i noe undermapper,kan bli feil da..

men etter erroren du fikk skulle man tror at cd-rom ikke klarte og lese fra plata..

eller en ikke orginal plate,men du sier jo at den er kjøpt så da er det sikker så.

:)

Lenke til kommentar
Ahh, her er svaret. Du har Nforce2 Chipsett :yes: Du har installert 2.41 eller 2.42 chipsettdrivere fra Nvidia :yes: Last inn de gamle driverene, eller last ned fra Asus, eller bruk CD`en :yes:

nforce2 :yes:

Det enste som vi har gjort med den er og laste ned de nyeste SKJERMKORT driverne fra nvidia.

eller så har vi ikke lagt inn noen andre driver.

untatt de som lå på cd'n vi fikk med da seff.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...