Jonsred Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Håper noen som har litt peiling kan hjelpe meg her. Konfigurasjon: P4 1.6 gHz 1.5 Gb 133-sdram POV 4800SE klokket til; gpu 310mHz og rammen 660mHz. Problemet er scoren i 3dmark03 og 01se. I 3dmark 03 scorer jeg litt over 1500, mens i 3dmark 01 scorer jeg rundt 7500. Så spørsmålet: er dette normalt?? Jeg mener å ha sett att hardware.no har scoret betraktelig mer med samme skjermkortet. Håper på vettuge svar. Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Hvis du leser litt inne på forumet her så er det flere som har opplevd det å få mindre ytelse ved å klokke max ut av kortet. Dette kommer pga av at GPU begynner å hoppe over enkelte operasjoner og må kjøre de en gang til for å fullføre testen... Det du burde gjøre er å klokke ned litt etterhvert og kjøre 3dmark om igjen... Lenke til kommentar
<BøNilzen> Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Ser sinnsykt lavt ut. Men du bruker jo gammelt hovedkort sannsynligvis (i og med at det kjører sdram) og sdram er jo ikke akkurat serlig raskt. Men allikevel ser scoren uvanlig lav ut... Lenke til kommentar
Endre Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 03-scoren er slett ikke værst, kortet er god for endel mer i 01 men CPU, hovedkort og RAM holder igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå