Come Closer Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 (endret) Hei! Har en Mercedes C180 '98 mod. Har aldri hatt noen problemer med den annet enn nå i det siste. Kjørte nedi et høl på veien her om dagen, ikke noe store greier, bare asfalten som var smuldra bort, men anyways. Etter den hendelsen så har det kommet veldige ulyder i høyre framhjul. Når jeg svinger så lager det en gnissende lyd (akkurat som om man gnir 2 gummibiter mot hverandre) Er det hjullageret eller noe oppheng som lager denne lyden ? I tillegg knirker dempinga også så den har vel kanskje også fått seg en smell. Det er bare foran på høyre side at dette problemet er. Kan ikke se noe synlige "skader" så jeg lurer bare på: Hva må jeg gjøre/kjøpe nytt ? På forhånd, takk (Jeg er nok så grønn på bil...) Endret 31. mars 2011 av Come Closer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Ta den til en kontroll. Det er vanskelig å diagnostisere dette over internett. Lenke til kommentar
Come Closer Skrevet 31. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2011 Hadde bare vært greit å høre om noen hadde hatt lignende eller visste noe. Vet at det er litt vanskelig å ta over nett. Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Hadde selv en E-klasse. foringene pleide å lage gnisselyder pga tørrhet Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Foring, kan ha vært et stag som har fått seg en trøkk, på E-klassen min var vertfall det en gnukke lyd, kan være dempertornet ditt som har fått seg en kakk. ta og hiv opp bilen og se litt på foringene, tviler på at det er hjullageret, det lager en mer metall knirkende lyd. Lenke til kommentar
Come Closer Skrevet 28. april 2011 Forfatter Del Skrevet 28. april 2011 Hadde bilen oppe og sjekka diverse foringer. Kan virke som om det var en av dem som far full av rusk eller noe, for jeg rengjorde den litt og sånn så forsvant lyden (for nå) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå